top of page

מוצרי פרסום לכנסים ותערוכות - כל מה שצריך לדעת


כנסים הם דרך נפלאה להציג רעיון או מוצר, ליצור מפגש חברתי בין אנשים או עוסקים בין אם בעולם האקדמי, העולם העסקי או המדעי וכן הלאה, המכנה המשותף בין כולם הוא הרצון ליצור מפגשים בין משתתפי הכנס. לעתים כוללים הכנסים כיבוד קל, מתנות לכנסים, חלק בידורי או הרצאת אורח, אמן או אישיות מוכרת המעוניינת לחזק את הקשר בין המשתתפים ובין המוצר או השירות עצמו. דרך נפלאה לקדם כנסים היא באמצעות מוצרי פרסום לכנסים או מוצרי קידום מכירות לכנסים, היכולים להיות בשיטת קנה קבל ( קנה כרטיס לכנס "גאדגטים וטכנולוגיה" קבל ערכת מתנה מהודרת) או בשיטה של חלוקת מוצרי פרסום לכנסים לכל באי ומשתתפי הכנס. מה הרעיון שעומד בבסיס ההחלטה של חלוקת מתנות בכנסים? מדוע התעורר הצורך הזה וכיצד התפתח תחום ושוק מיוחד המתמחה בייצור מוצרי פרסום לכנסים בהתאמה אישית? אילו מוצרי פרסום פופולריים לכנסים? אילו פחות? מה טווח המחירים של מוצרי פרסום לכנסים ועוד מגוון שאלות ותשובות שננסה לענות עליהן במאמר זה.

מוצרי פרסום לכנסים

כנסים הם דרך נפלאה ליצירת מפגשים חברתיים בין אנשים בפרט בעולם העסקי

1. מה הרעיון שעומד בבסיס ההחלטה לחלק מתנות בכנסים?

אז ככה: כנסים הם כבר מזמן לא רק אמצעי להפגיש בין אנשים בתחומי מסחר או עסקים, מקצועות רפואה או מדעים וכיוצא באלה אלא גם הזדמנות עסקית של ממש להחדיר לשוק מוצרים חדשים, לשווק מוצרים קיימים, לחזק את הקשר בין הספק ללקוחותיו, לגייס לקוחות חדשים ועוד. אם בעבר הסתפקנו בכיבוד קל, הרי שהיום הכנסים מושקעים מאוד וכוללים החל מארוחות צהריים מושקעות, סושי מפונפן מאחת הסושיות השוות, מקרונים ומאפים מהבראסרי התורן, עמדות עיסוי מפנקות וספות צ'יל עכשוויות ועד תיקי גב ממותגים בהתאמה אישית.

2. מדוע התעורר הצורך בחלוקת מוצרי פרסום בכנסים?

כאמור, חלוקת מוצרי פרסום בכנסים היא עובדה מוגמרת שהרעיון לגביה נעוץ במספר צרכים שכל חברה או גוף עסקי או שיווקי כזה או אחר נוטל בה חלק:

א. הצורך לבידול: כל חברה מנסה לבדל את עצמה מהמתחרים שלה על ידי הבלטת היתרונות היחסיים שלה על פני המתחרים, הדגשת איכות המוצר או השירות שהיא מספקת, רמת השירות הגבוהה שהיא מתחייבת להעניק, מחיר אטרקטיבי ביחס לאחרים או לעתים מחירים גבוהים יותר ביחס למתחרים המבליטים דווקא את איכות המוצרים שלה על פני השאר, ועל ידי כך מנסה להגדיל או לשמר את מעגל הלקוחות שלה. הצורך מבידול מהשאר הנו צורך כמעט קיומי ברוב החברות למעט חברות מונופוליות שאף הן מנסות לבדל את עצמן למרות תחרות כמעט אפסית במושגים עסקיים.

ב. שיווק והשקת מוצרים חדשים: פעמים רבות חברות או גופים עסקיים עושים שימוש במוצרי פרסום ממותגים על מנת להשיק מוצרים חדשים הן בתחום הציוד הרפואי, תחום המשקאות הקלים או האלכוהוליים, והן בתחום ההייטק והתכנה. זאת ועוד, שיווק מוצרים או שירותים חדשים באמצעות מוצרי פרסום ממותגים הנה קרקע פורייה לניסויים חברתיים על מנת לבדוק תגובה של ציבור מקבלי המתנות הממותגות לאותו מוצר או שירות חדש.

ג. שימור לקוחות: מעבר לצורך הכל כך ברור בגיוס והגדלת מאגר הלקוחות החדשים, חברות רבות מעוניינות לשמר את מעגל הלקוחות הקיים שלה והן עושות את זה בין היתר על ידי כינוס הלקוחות הללו לכדי כנס בנושא או תחום מסוים ומקנחים בחלוקת מתנות בכנסים כמו למשל גרביים ממותגים עם לוגו חברה.

ד. סימון טריטוריה: חלוקת מתנות בכנסים היא כלי לאיתות למתחרים שלך וללקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלך - אני כאן ואני קיים!!! חלוקת מוצרי פרסום בכנסים היא דרך להראות קיימות על ידי פעילות לקידום מכירות של חברה או גוף עסקי בין אם אותן מתנות נשארות בידי מקבלי המתנה או בין אם אותה שקית אל בד ממותגת מגיעה למשפחת ישראלי ונעשית בה שימוש בקניות המשפחתיות בסופר - אדרבא! מדובר בכלי להפצה ושיווק בעל שטח פרסום שימושי ופרקטי המשרת הן את נותן המתנה והן את מקבל המתנה ויוצר WIN WIN SITUATION בין שני הצדדים.

ה. כל התשובות נכונות - כל סיבה שבעטיה תחליטו לחלק מוצר פרסום או קידום מכירות בכנס שלכם היא נכונה. בין אם מדובר בחלק מהוצאות הפרסום השוטפות של העסק שלכם, רצון לשמר את מעגל הלקוחות הקיים שלכם, לנסות מוצר חדש בשוק או כל סיבה אחרת הרי שזה מבורך ומקדם את העסק שלכם באופן יוצא מן הכלל.

3. אילו סוגי מוצרי פרסום פופוליים לכנסים?

ישנו מגוון רחב של מוצרי פרסום ממותגים הנחשבים פופולריים במיוחד בכנסים וחלוקת מתנות לכנסים כגון:

א. גרביים ממותגים באריגה אישית: אחד ממוצרי הפרסום הפופולריים המתקשר לחלוקת מתנות בכנסים הנן הגרביים הממותגות באריגה אישית מבית THE SOCKS & CO מותג הגרביים הבינלאומי שעושה חייל בקרב חובבי גרביים ארוגות במגוון דמויות ותצורות, ומאפשר לראשונה בעולם כמותג בינלאומי, לארוג גרביים במיתוג אישי לחברות ועסקים. הגרביים של THE SOCKS & CO פופולריות בקרב חברות הייטק ותכנה רבות וכן בקרב חברות למוצרים רפואיים ועסקים רבים בין היתר החברה מיתגה גרביים ממותגים בארץ ובחו"ל עבור: THE HUMAN XTENSIONS, RED HAT, SAP, PCYSYS ,GOTFRIENDS ועוד.

גרביים ממותגים באריגה אישית

גרביים ממותגים לחלוקה בכנסים נחשבים למוצר פרסום מיוחד ופופולרי בכנסים ( THE SOCKS & CO COMPANY )

ב. בקבוקים תרמיים ממותגים: בקבוק תרמי ממותג הוא להיט שמככב בטופ 5 של מוצרי הפרסום לכנסים היות והוא בעל תכונות רבות ששילובן יחד יוצרות מוצר מנצח שלא נס ליחו. הבקבוק התרמי הממותג הוא קודם כל ידידותי לסביבה ועשוי פלדת אל חלד איכותית בדרגת 304 המתאימה לשימוש במזון ושתייה ומאפשרת בנוסף שמירה לאורך זמן על חום וקור המשקה. אפשרויות המיתוג שלו נרחבות והן מאפשרות מיתוג מלא אול אובר על הבקבוק התרמי, מיתוג לוגו לייזר או דפוס צבעוני, בחירת צבע הבקבוק לפי פנטון מדויק, צביעה אלקטרוסטטית או צביעה בסדנת אומן מיוחדת בעבודת יד מבית אנדראה רוסטי ANDREA ROSSETI ITALIAN TOUCH

ANDREA ROSSETI בקבוק תרמי ממותג

בקבוקי נירוסטה מבית אנדראה רוסטי. בקבוקי נירוסטה לכנסים ותערוכות נחשבים למוצר פרסום פופולרי במיוחד ( Andrea Rosetti )

ג. תיקי גב ממותגים: תיקי גב ממותגים הם מוצר פרסום פופולרי במיוחד ומתנה לכנסים שכיף תמיד לקבל. גם כאן חשובה כמובן איכות התיק הממותג, אופן המיתוג על גבי התיק וניצול שטח הפרסום על מנת להפוך אותו למוצר פרסום לקידום מכירות. תיקי גב ממותגים פופולריים בכל שכבות האוכלוסייה בין אם בקהילת ההייטק, הרפואה, התעשייה, סטודנטים ועוד.

מוצרי פרסום מיוחדים לכנסים תיקי גב ממותגים ילקוט

תיקי גב ממותגים בהשראת ילקוט רטרו - מוצרי פרסום מיוחדים לכנסים שעושים את כל ההבדל (קרדיט: גוטפריינדס GOTFRIENDS)

ד. שעון חול ממותג בעיצוב אישי: הלהיט החדש בתחום מתנות לכנסים ומוצרי פרסום ממותגים הינו שעון החול הממותג בהתאמה אישית. מדובר למעשה בשעון חול שהוא גימיק עיצובי וגאדג'ט מדליק לכל חובבי ז'אנר הרטרו והצעצועים של פעם ובכלל מגלה כמתנה ממותגת מדליקה במיוחד להניח על שולחן המשרד בעבודה, לקחת הביתה ולשחק עם המשפחה והילדים ועוד. שעון החול הממותג מגיע במגוון צבעים וניתן לשלב בו מספר אלמנטים החל מבחירת צבע החול ועד למיתוג לוגו אישי או כיתוב כפול משני צידי השעון ומיתוג על רצועת הסיליקון ההיקפית של השעון. מדובר במוצר פרסום מיוחד שסולל את דרכו למוצרי הפרסום הפופולריים בישראל.

שעון חול ממותג בהתאמה אישית

שעון חול ממותג בהתאמה אישית - ניתן לבחור את צבע החול, למתג על גבי הרצועה ההיקפית וליצור לוגו בהתאמה אישית

ה. מחברות ממותגות בעיצוב מיוחד: למי מאיתנו שאין בבית פנקס ממותג או מחברת ממותגת שקיבלנו בכנס או קיבלנו בירושה ממי שהיה בכנס שירים את היד! סביר להניח שהתשובה הרווחת תהיה שלרובנו יש או היה בעבר מחברת ממותגת. תחום מוצרי הפרסום בכל מה שקשור למיתוג מחברות הפך להיות משוכלל יותר ומציע מגוון מחברות ממותגות בהתאמה אישית ומביא עמו טרנדים שהיו שמורים קודם לכן רק בחנויות היוקרה למחברות. ניתן למצוא השנה מחברות ממותגות תפורות לצד מחברות עם כריכה בחיתוך צורני ועוד. ממחברות ספירלה משעממות הפך תחום המחברות הממותגות לאומנות של ממש ויוצר עבור מחלקי המתנות לכנסים הזדמנות של ממש.

מחברות ממותגות תפורות

מחברות ממותגות עם תפירה - מוצר פרסום לכנסים שהפך לפריט אופנה יוקרתי

ו. תיקי שרוך ממותגים: תיקי שרוך ממותגים הם מוצר פרסום שבמוקדם או במאוחר יהיה כחלק ממתנה לחלוקה בכנסים או כמוצר קידום מכירות. היתרון של תיקי שרוך ממותגים הן שאפשר למתג אותם צד אחד בהדפסה מלאה אול אובר או שני צדדים, הם קלים, אופנתיים ובעלי שטח פרסום גדול במיוחד למיתוג.

ז. מטען שולחני ממותג וגאדג'טים ממותגים: מטען שולחני ממותג הוא מוצר פרסום שמהווה גאדג'ט חדשני ומדליק והופך כל כנס לשווה במיוחד. מטענים שולחניים עם טעינה אלחוטית ניתנים למיתוג צבע אחד או מיתוג צבעוני על מטענים שולחניים, מיתוג אול אובר על מטען שולחני או ייצור אריזות ממותגות בהתאמה אישית. כך או אחרת מדובר במוצר פרסום לכנסים יוקרתי ומיוחד.

4. אילו מוצרי פרסום לא מומלצים לחלק בכנסים?

מעשה שהיה כך היה... נתקלנו בלקוח שפנה אלינו לאחר שבכנס הקודם רכש מוצרי פרסום מספק שמכר לו תיקי שרוך ממותגים שהיו עליהם סמלים פוגעניים מבלי שהספק היה מודע להם ובוודאי אף לא הלקוח. מקור הטעות נעוץ בכך שישנם ספקים של מוצרי פרסום שקונים סחורה "מהמרקט" אשר מיועדת לשווקים שונים ברחבי העולם ולעתים נוצרים מקרים בהם ללא כוונת זדון נמכרים מוצרים בעלי אופי פוגעני.

ספק מוצרי פרסום איכותי הוא ספק שיודע לשלוט באיכות וסוג הסחורה שלו ולשמור על אחידות באיכות לאורך זמן.

כמו כן לא מומלץ לחלק מוצרי פרסום בכנסים שהם בעלי ערך נמוך מדי ושטח פרסום לא בולט שכן זה נראה מאולץ ונעשה כאילו לאחר יד. אל תשכחו שמוצרי פרסום לכנסים הם הוצאה מוכרת לעסק שלכם ומהווה חלק נכבד מכל קמפיין שיווקי של חברה או בית עסק. תנו לחברות שמתמחות בייצור מוצרי פרסום וקידום מכירות להמליץ לכם על מוצרי פרסום פופולריים ואיכותיים לצד תקציב שיעמוד בדרישות שלכם.

5. טווח המחירים של מוצרי פרסום ממותגים לכנסים יכול להתחיל מכמה שקלים בודדים ולהגיע עד לעשרות שקלים ובמקרים מסוימים אף יותר. הדבר תלוי במספר משתנים:

א. תקציב - תקציב קובע למעשה את איכות ומחיר מוצר הפרסום הסופי לאחר מיתוג. תקציב גדול יאפשר מן הסתם הפקה של מוצרי פרסום איכותיים ובעלי נראות יוצאת דופן ומצד שני תקציב נמוך מדי ולא ריאלי מחטיא לפעמים את המטרה שבחלוקת מתנות בכנסים.

ב. כמות המשתתפים בכנס - כמות המשתתפים בכנס משפיעה על עלות מוצר הפרסום ויכולה גם להשפיע על התקציב שמוקצה לו. כמות קטנה מדי של משתתפים יכולה להגביל את אפשרויות המיתוג או להעלות את מחיר המוצר הממותג. כמות גדולה של משתתפים מסייעת לייצר מוצרי פרסום איכותיים ועומדת במינימום כמות לייצור.

ג. אפקט הWOW והSHOW שאתם מעוניינים ליצור - אפקט הWOW והSHOW שאתם רוצים לייצר בכנס שלכם תלוי במידה רבה מאוד במתנות שתחלקו בכנס שלכם. מתנה פרקטית, איכותית, בעלת אופי שונה ממוצרי מדף משעממים ומיתוג מותאם אישי תגרום לכולם לסובב ראשים ועבורכם להשיג את המטרה. שימוש נכון במוצרי פרסום ככלי לקידום מכירות בכנסים מגדיל את החשיפה של העסק שלכם ומחזק את הקשר ביניכם לבין לקוחותיכם.

ד. תכנון מראש- תכנון מראש הוא שם המשחק: תכנון נכון של זמנים מסייע להבין את הצורך האמיתי של מקיים הכנס, איזה מתנות לכנסים הוא מעוניין לחלק, מה התקציב, מה היכולת שלנו כספק מוצרי פרסום ליצור עבור הלקוח במסגרת הזמן התחום עד לכנס עצמו. תכנון נכון של הזמנים מסייעת ליצור מוצר בעל אפקט WOW וערך פרסומי גבוה במיוחד שכן ניתן להשקיע במיתוג ונראות המוצר ככל שהזמן עומד לרשותנו.

לסיכום, ראינו שישנם מוצרי פרסום רבים שהינם פופולריים לחלוקה כמתנות בכנסים, סקרנו ובדקנו מספר שאלות שהתעוררו למשל מהיכן התעורר הצורך בייצור מוצרי פרסום לכנסים? מדוע חברות מחלקות מתנות בכנסים? מה טווח המחירים למוצרי פרסום ממותגים ועוד. כמו כן ראינו שישנם משתנים רבים כגון תקציב, כמות המשתתפים, תכנון מראש וסוג ספק למוצרי פרסום העומדים לרשותנו אשר משפיעים במידה רבה כיצד יראה מוצר הפרסום שלנו.

פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page