top of page

6 סוגי מוצרי פרסום שכל אחד אוהב לקבל


אין כמעט אחד שלא אוהב לקבל מתנות מדי פעם ובעיקר מתנות שוות.. לא משנה כמה האמרה של "שונא מתנות יחיה" תהדהד לנו מדי פעם בראש, כשמדובר במוצרי פרסום שווים אין אחד שיצליח לעמוד בפיתוי.

אין היום כמעט ארגון גדול, חברה, בית עסק, מוסד ממשלתי או ציבורי או כל גוף כזה או אחר שעובד עם אנשים בשגרת היום יום שלא מחלק מדי פעם מתנות כחלק מאסטרטגיה שיווקית מתוכננת מראש או מתוך רצון טוב לפנק את העובדים ואת הסובבים במוצר פרסום שעליו יתנוסס לוגו החברה או המותג שלו.

כעת ננסה לאתגר אתכם בשאלה הבאה:

האם הייתם שמחים לקבל בכל פעם שיש כנס או אירוע חברה, הפנינג או כל אירוע אחר שבו אתם משתתפים, עטים למשל, גם אם הם בחינם?

✘ אם עניתם בחיוב על השאלה אתם כנראה שייכים לזן הנדיר שלא לומר המיושן שבכל פעם שמקבל מתנה מבאסת אומר לעצמו : "סוס שמקבלים במתנה לא בודקים לו את השיניים" וכנראה שהכתבה הבאה לא ממש תדבר אליכם.

אם עניתם בשלילה, אתם מאותם אלו שמחפשים מוצרי פרסום שישאירו רושם טוב אצל המקבלים שלהם או אנשים שאוהבים לקבל מתנה עם ערך מוסף.

מגיע הרגע שבו כל חברה זקוקה למוצר פרסום שיהיה מעבר למוצרי הפרסום הרגילים שהוא או אנחנו רגילים לתת או לקבל. בין אם מדובר במוצרי פרסום לכנסים, מתנה לעובד או כל סיבה אחרת, אנו זקוקים למוצר פרסום שאנשים יאהבו, ומה הסיבה לכך? אנשים שאוהבים מוצרי פרסום איכותיים ושווים יוצרים אסוציאציות חיוביות לגבי המוצרים, הם זוכרים אותם לאורך זמן,משתמשים בהם וממליצים עליהם.

אז הגיע הזמן שנתקדם ונכיר מקרוב את 6 סוגי מוצרי הפרסום שכל אחד מאיתנו יאהב לקבל:

1. מתנות בלתי צפויות: מוצרי פרסום שמעלים אסוציאציות חיוביות ונשארות בזיכרון לאורך זמן הם מוצרי פרסום מפתיעים. מוצרים אלה יכולים להפתיע הן מבחינת החידוש שהם מביאים והן מבחינת התזמון או המאורע שבו הם מחולקים. כדי למשוך את הלקוחות שלך על ידי חלוקת מוצרי פרסום אתה חייב להפתיע אותם עם מוצר ייחודי וחדשני. אם הלקוחות שלך יהיו בכנס ויקבלו שוב עט בפעם העשירית, החידוש כנראה הולך להתפוגג במהרה. אז איך בכל זאת נצליח להפתיע את הלקוחות שלנו עם מוצרים ייחודיים ובלתי צפויים? ובכן, מציאת פריטים חדשניים,בלתי צפויים וייחודיים אינם קלים למציאה, בוודאי שלא נמצאים על כל מדף של חברה למוצרי פרסום וקידום מכירות. אם אתה מעוניין למצוא מוצרי פרסום ייחודיים,חדשניים ובעלי ערך מוסף של ממש, נוכל לסייע לך בכך.

מוצרי פרסום מיוחדים

2. מוצרי פרסום שמתחשבים בלקוחות: לקוחות אוהבים תמיד להיות במרכז תשומת הלב שלנו ודי בצדק. חברות משקיעות מליוני שקלים על מנת לאבחן ולאתר את מוקד תשומת הלב של הלקוחות שלהם על מנת להביא בגידול בביקוש למוצר או השירות שהם מציעים. אחת הדרכים למקד את תשומת הלב של הלקוח היא על ידי חלוקת מוצרי פרסום ממותגים שמתחשבים בלקוחות ובקהל היעד שלשמם הם נוצרו. ולמה הכוונה? אם אתם מארגנים מרתון זומבה ורוצים לפרסם את עצמכם כדאי שתשקיעו במוצרים ממותגים כמו: בקבוק מים ממותג, מד דופק איכותי ממותג, שפתון ממותג, מנדף זיעה ממותג או כל מוצר שנסוב סביב האירוע עצמו "ויתחשב" בקהל היעד שלו בהתאם לסיטואציה. אם אתם רשת המבורגריה מאוד שווה בעיר, לא מומלץ שתחלקו כרטיסי גירוד ממותגים עם הנחה לארוחת בורגרים וקינוח במתנה.

מוצרי פרסום בלתי רגילים

קופון הנחה לארוחת שחיתות עם קינוח במתנה אחרי מרתון זומבה אינטנסיבי כנראה שלא ממש מתחשבים בלקוחות שלכם

3. מוצרי פרסום שימושיים: כאן הנוסחה מאוד פשוטה והרעיון קל להבנה וליישום. אם למשל אתם מתכננים את החופשה השנתית של עובדי החברה ברודוס באמצע אוגוסט, מוטב שלא תחלקו כרבוליות עם לוגו החברה שלכם. כן,כן, גם אם אתם חושבים שבמהלך הטיסה יהיה מאוד קר בגלל קור המזגנים, תאמינו לנו שתקבלו יותר פרצופים זועמים ומבואסים מהעובדים שלכם, מאשר תמונה אוטופית של חבורת פינגווינים מכוסים בכרבוליות ממותגות בקוטב הצפוני. חשוב וראוי להקדיש מחשבה וזמן מאחורי מוצרי פרסום על מנת שאלה יהיו שימושיים ככל שאפשר ביחס לזמן,המקום והרעיון שלשמם הם מחולקים. אם אין לכם את הזמן הזה, פנו לחברה שמתמחה במוצרי פרסום מיוחדים על מנת שאלה ישקדו אחר מציאת מוצרי פרסום שימושיים ומיוחדים עבור חברתכם.

✎ מחקרים שנעשו בנושא שימוש במוצרי פרסום בארצות הברית, מצאו שככל שמוצרי הפרסום היו שימושיים יותר, כך אלה שקיבלו אותם שמרו אותם במשך זמן רב יותר.

4. מוצרי פרסום בעלי ערך תפיסתי גבוה: מוצרי פרסום בעלי ערך תפיסתי גבוה לא חייבים להיות יקרים יותר ממוצרי פרסום רגילים שעד היום הייתם רגילים אליהם. מוצר פרסום בעל ערך תפיסתי גבוה מדבר למשל על השקעה במוצר שעלותו 15 ש"ח בעלת אפקט וואו אצל הלקוח ושנתפסת אצלו ככזו שעלתה 50 ש"ח. השוני בין שני אלה הוא בתחושה התפיסתית של המקבל בכך שמדובר במוצר פרסום פרימיום או מוצר פרסום מושקע מהרגיל כך שבתודעה השיווקית שתחדירו אצל הלקוח יהיה ערך מוסף גם כלפי המוצר שחילקתם והכי חשוב עבור המותג, המוצר או השירות שאותו אתם מעוניינים לחשוף ללקוח שלכם דרך חלוקת מוצר הפרסום. ייצור תיק שרוך איכותי בעיצוב אישי שלכם עם הדפסה מלאה אול אובר שעלותו זהה לתיקי שרוך פשוטים ורגילים עם מיתוג צנוע וקטן, מקבלת ערך תפיסתי גבוה אצל המקבל.

5. מוצרי פרסום עכשוויים: נחזור לתחילת המאמר בו הזכרנו את אותה חברה שמחלקת שוב ושוב עטים בכל כנס וקמפיין שיווקי שיש להם. כאשר מדובר במוצרי פרסום הרי שמדובר בהוצאה כספית מחושבת ומתכוננת באמצעות קמפיין שיווקי שמטרתו היא חשיפה גבוה ככל שניתן וגיוס לקוחות פוטנציאליים למוצר או השירות שאתם מבקשים למכור. אם כך, מדוע להקל ראש באותה הוצאה ולחזור שוב ושוב על מוצרים שכבר מחלקים,חילקו או יחלקו? הקפידו לחלק מוצרי פרסום עכשוויים בעלי מסר של קידמה וטכנולוגיה, שיטות מיתוג חדשות, מוצרי פרסום ייחודיים או כאלה שיכולים להפוך לייחודיים רק לכם. חפשו מוצרי פרסום פרקטיים מחיי היום יום שעשויים להיות שימושיים ועכשוויים כלפי הלקוחות שלכם. סוללות ניידות, דיסק און קי ממותג ואפילו עטים איכותיים יכולים להתאים לצורך מיתוג ופרסום, אך עליהם להביא חידוש בכל צורה שהיא.

6. מוצרי פרסום שהייתם רוצים לקבל בעצמכם: בסופו של דבר אנשים אוהבים מתנות ומתנות אוהבות אנשים. לא משנה המאורע, באיזה חלק של העונה או הסיבה לשמה הן ניתנות, יש משהו מאוד פסיכולוגי בחלוקה וקבלה של מתנות בפרט כשמדובר במוצרי פרסום חינמיים. על פי מאמר שפרסם ה-SPSP (האגודה לאישיות ופסיכולוגיה חברתית בארצות הברית) מחקרים רבים שנערכו בתחום חלוקת מתנות בדקו את ההשפעות ומידת הקשר שנוצרה בין אילו שנתנו את המתנות לבין מי שקיבלו אותן ומצאו שככל שאחד או יותר מהקריטריונים שהצגנו התקיימו, כך עלתה מידת האהדה וההשפעה החיובית בין מחלקי המתנות לבין אלו שקיבלו אותן.

מוצר פרסום מוצלח שישרת את המטרה שלכם, הוא מוצר פרסום שהייתם שמחים ורוצים לקבל בעצמכם. הכוונה היא לאו דווקא לכוון לטעם האישי שלכם, לדעות שלכם לגבי מוצרים מסוימים אלא דווקא דבר מאוד פשוט: בעיניים מתבוננות מהצד עליכם לשאול את עצמכם אילו הייתם אתם במקום מקבל מוצר הפרסום כמשתתף בכנס מסוים, עובד חברה, קונה מוצר בסופר ומקבל מתנה, האם הייתם שמחים לקבל את אותו מוצר או לא.

אלו היו ששת סוגי מוצרי הפרסום שאנחנו היינו רוצים לקבל, יש לכם עוד רעיונות? כתבו לנו.

בכל שאלה \ בקשה \ פנייה \ הערה או הארה תוכלו לכתוב לנו כאן.

אהבתם את הכתבה שלנו? שתפו אותה ברשתות החברתיות בקליק אחד כאן למטה, על מנת שעוד אנשים יוכלו ללמוד ממנה ואנחנו נמשיך להביא לכם תוכן וטיפים מעניינים.

© בכפוף לחוק זכות יוצרים התשס”ח–2007 , כל התוכן המבוא באתר מוגן בזכויות יוצרים על קניין רוחני לבעלי האתר ולכותבים בו. כל העתקה\שכפול\לקיחת תוכן ללא אישור מפורש בכתב מהווה הפרה של החוק ויטופל ביד קשה.

פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page