top of page

מגבת חוף בהדפסה מלאה אול אובר


מוצרי קד"מ פרסום ומתנות הם כלים חשובים בבניית מערך שיווקי ומכירתי בכל בית עסק בין אם מדובר בחברות גדולות או אפילו בתי עסק קטנים. אחד הדברים החשובים בבניית מערך שכזה הינו בחירת מוצר קידום מכירות איכותי, בולט, בעל שטח פרסום גדול ובעל אמירה SAY. מגבת חוף בהדפסה מלאה בשיטת אול אובר, מאפשרת ללקוח לקבל מוצר פרי דמיונו, ממותג מקצה לקצה, בעל שטח פרסום גדול, איכותי וזכיר. כזה שישאיר רושם רב אצל מקבל המוצר.

מגבת חוף בהדפסה מלאה אול אובר

הדפסה על מגבות

אנחנו בזאב אימפורט מייצרים, מייבאים ומפתחים מוצרי קד"מ, פרסום ומתנות למגוון החברות המובילות במשק. כל מי שמכיר את המוצרים המיוחדים שלנו מקרוב, יודע ומכיר שעל איכות אנחנו לא מתפשרים. אנחנו אוהבים ליצור מוצרים מאפס. משלב הנייר ולגרום להם לקרום עור וגידים עד לקבלת מוצר מושלם.

כאשר מדובר במגבת חוף בהדפסה מלאה, חשוב מאוד! לבחור בחומרים איכותיים, חדשים ( לא ממוחזרים) ולא פחות חשוב בדפוס ממוכן תעשייתי ולא מדפסת ביתית, מתקדם ואיכותי, כזה שיאפשר לכם הלקוחות לבחור פנטון, צבע רצוי ולקבל בדיוק רב את מה שהזמנתם.

מגבות חוף בהדפסה מלאה אול אובר

מגבות חוף עגולות - איכות וסוג ההדפסה חשובה מאוד במיוחד כאשר מדובר במוצר בעל קצב שחיקה גבוה יחסית

אם כן השאלה המתבקשת היא מה ההבדל בין הדפסה של מגבת חוף במדפסת ביתית וקטנה לבין הדפסת חום אמיתית בשיטת אול אובר במכונות תעשייתיות?

אז ככה.. להדפסת מגבת חוף בהדפסה מלאה במדפסת ביתית או מדפסת קטנה ברוחב קבוע, יש בלאי גדול מאוד של צבע אותו הדפס לא מעוניין לספוג (תרתי משמע.. מייד נרחיב על כך) וכמו כן הצבע המודפס מודפס על שכבה דקה מאוד מאוד אשר אינה חודרת לסיבי הבד מה שהופך אותה ללא ברורה,לא נספגת בבד, מחיקה הרבה פעמים (במיוחד כאשר מדובר בבדים זולים, ממוחזרים ולא מותאמים למוצר) והרבה פחות איכותית. בסופו של דבר מתקבל מוצר שנראה ומרגיש כמו ברירת מחדל.

הדפסה במדפסת ביתית מהווה חיסרון גדול כאשר הלקוח מעוניין לייצר מגבת חוף בהתאמה אישית והדבר מגביל אותו ברוחב הבד שהוא יכול לקבל.

מנגד, הדפסה בשיטת אול אובר בהדפסה מלאה מקצה לקצה הינה בעלת יתרונות רבים ובולטים:

ראשית, אנחנו מדפיסים מגבות חוף בהדפסה מלאה אול אובר במכונה תעשייתית במפעל מקצועי שזה סדר היום שלו והמקצוע שלו. המפעל יודע בדיוק רב להתאים את הצבעים והגרפיקה הרצויה לסוג הבד והמגבת חוף. שנית כאשר מייצרים מגבת חוף בהדפסה מלאה במכונה תעשייתית, הרי שמדובר בצבעים איכותיים בהרבה ממדפסת ביתית וקטנה, ניצול הצבע והתאמתו לסוג הבד הם קריטיים ומבחינת המכונה שמזריקה את הצבע, הרי שהיא עושה זאת בדיוק רב בלי לחסוך בצבע עצמו. איכות תפירת הבד היא כמובן לאין שיעור גבוהה בהרבה מתפירה במכונת חובבים והדבר חשוב כאשר מדובר במוצר שכושר השחיקה שלו גבוה יחסית ממוצרים אחרים היות והוא נמצא בסביבה חיצונית: שמש, ים, בריכות וכו.

שיטת ההדפסה הייחודית שלא נחשוף כאן במלואה, הינה ייחודית ומאפשרת לצבע לחדור בעומק לסיבי הבד בזמן גזירתו ולא לאחר הייצור שלו. חשוב להבין שכאשר מזמינים מגבת חוף בהדפסה מלאה יש הבדל בין מוצר כמעט מוכן לבית מגבת חוף בהדפסה מלאה אול אובר שמיוצרת מתהליך אפס עד לקבלת המוצר השלם ועל כן השליטה בהליך היא גדולה יותר מה שגורם לקבלת מגבת חוף איכותית במיוחד.

פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page