top of page

ALL OVER PRINTING הדפסה מלאה אול אובר


אז מה זה בעצם הדפסה מלאה? פעמים רבות במסגרת עבודתנו עם לקוחות כגון: מעצבים, אנשי שיווק ומכירות, אנשי רכש וקניינים או כל חברה המבקשת מאתנו ליצור לה מוצר ייחודי ומיוחד, אנחנו מתבקשים לייצר מוצרים שמבחינת המראה שלהם והמסר שהם מעבירים צריכים להיראות טבעיים "כאילו נולדו" יחד עם המוצר ולא להיות עוד מוצר קיים עם מיתוג בודד עליו כמו למשל תיק שרוך בהדפסה מלאה .

לצורך המשימה אנו מגייסים את אנשי הקריאייטיב שלנו או של הלקוח ומנסים להבין מה המסר הסופי שהמוצר צריך להעביר. על מנת שתהיה זרימה מלאה וחלקה עם המוצר, אין מנוס מלמתג אותו כבר בתהליך היצור של חומר הגלם של המוצר ולהוליד אותו בלידה טבעית - כזאת שכל אחד שיסתכל על הנולד הרך מיד יזהה מי האמא והאבא שלו..

All over printing הדפסה מלאה אול אובר

"לידה טבעית" - כל מוצר בהדפסה מלאה משתלב באופן מושלם עם מאפייני המוצר ומשווה לו מראה טבעי ונינוח

ALL OVER PRINTING / FULL PRINTING הדפסה מלאה , דפוס מלא או בתרגום מאנגלית אול אובר פרינטינג , הינה למעשה שיטות הדפסה מיוחדות הנעשות בראש ובראשונה בהליך או בזמן הייצור של המוצר והליך עשייתם משתנה בהתאם לסוג חומר הגלם איתו אנחנו עובדים, באיכות הסופית שאנו מעוניינים לקבל ועוד. להבדיל ממצב בו אנחנו ממתגים מוצר קיים, במקרה שלנו אנחנו שותפים להליך הייצור של המוצר וכמובן למיתוגו.

בדרך כלל מדובר במוצרים מתחום הטקסטיל כגון: תיקי כותנה,תיקי ניילון, תיקי קנבס,דגלים, שמשיות, מגבות,בנדנות ועוד, אולם ניתן גם לבצע הדפסות במוצרים מורכבים יותר כגון מוצרי פלסטיק רכים או קשיחים ואף הדפסות מלאות על מוצרי מתכת מגוונים, מדבקות מיוחדות ועוד.

תיק קנבס בהדפסה מלאה

המון מוצרי טקסטיל שימושיים ומגניבים יכולים להיות מיוצרים בשיטת הדפסת אול אובר

ניתן לבצע הדפסות מלאות אף במוצרים מורכבים יותר כגון מוצרי מתכת

היתרונות בבחירה בסוג כזה של מוצר הנם רבים מגוונים ומעידים בראש ובראשונה על מוצר איכותי יותר,כזה שאיכות הצבע שלו וההדפסה הם חלק מהמשטח ולא נצבעו עליו. כמו כן מדובר במוצר חדש ולא קיים על המדף, כך שאם עיצבתם אותו בעצמכם, היו בטוחים שאין שני לו - מדובר במוצר ייחודי פרי עטכם שיעביר את המסר בצורה הטובה ביותר ביחס למוצר מכירות קיים עם מיתוג בו.

חברת זאב אימפורט מייצרת מגוון רחב של מוצרים בהתאמה אישית בהדפסת אול אובר ובעיצובים יחודיים ומיוחדים למגוון חברות בארץ ובעולם. כאשר מדובר במוצרים בהתאמה אישית,לנו יש את הניסיון הנכון בייצור מוצרים מסוג זה. אם אתם מחפשים מוצר קידום מכירות שיבלוט מעל שאר המוצרים הסטנדרטיים, הגעתם למקום הנכון. צוות אנשי המכירות והקריאייטיב שלנו יתאימו עבורכם מוצר שיענה בדיוק על הצורך שלכם מבחינת הנראות,המסר שעליו להעביר והתקציב שלכם.

פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page