top of page

תיק ממותג - מאחורי הקלעים אל הליך הייצור

איך מייצרים תיק גב ממותג? הצצה אל מאחורי תהליך הייצור והחומרים של תיקי גב

תיק ממותג הוא מרכיב עיקרי לעובדים, מטיילים, סטודנטים ,תלמידים ותיירים ברחבי העולם. תיק גב ממותג אשר עשוי היטב יכול לשמש שנים, מה שהופך אותו להשקעה נבונה עבור כל מי שמחפש דרך משתלמת לשאת את חפציו לאורך זמן. בקניית תיק ממותג , חשוב לקחת בחשבון את הגודל, הנוחות, נפח תיק הגב וסוג החומר ממנו עשוי התיק על מנת שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם. תיקי גב ממותגים פופולריים במיוחד בקרב חברות ועסקים כיוון שהם ניתנים למיתוג לוגו החברה או העסק על גבי התיק. תיקים ממותגים הם מוצר פרסום פופולרי בקרב חלוקת מתנות לעובדים, תיקים ממותגים לכנסים ועוד.




ישנם מגוון סוגים שונים של תיקי גב ממותגים הזמינים בשוק, החל מתיקי גב קטנים כמו תיקי שרוך ממותגים ועד תיקי גב גדולים למחשב נייד או אפילו תיק עבודות גדול לסטודנט הלומד אדריכלות או אומנות. כדאי לשקול מה השימוש העיקרי בתיק ומה עשוי להיסחב על הגב לפני ביצוע הרכישה כדי להפוך את הקנייה של תיק הגב לאידיאלית עבור הצרכים שלנו. אם אנחנו עובדים בחברת הייטק וזקוקים לתיק שיכיל מחשב נייד לפחות פעם בשבוע, מלבד כיסוי ממותג למחשב נייד, נשקול רכישה של תיק גב ממותג סוויס למחשב נייד מכיוון שבדרך כלל נוכל למצוא תיקי גב שמשלבים גם נשיאת מחשב נייד וגם את כל שאר המאפיינים של תיקי גב קלאסיים כמו תא לאחסון חפצים קטנים כמו מפתחות וטלפון נייד, תא לאחסון בקבוק שתייה ממותג ועוד. תיקי גב מגיעים בכל הצורות והגדלים, לכן חשוב למצוא אחד שמתאים לגופך ומשרה נוחות מקסימלית.


החומרים המשמשים לייצור תיקי גב ממותגים הם בדרך כלל קשים ועמידים, מסוגלים לעמוד בפני בלאי רב:

חשבתם פעם ממה עשוי תיק גב ממותג? רוב האנשים לא חושבים על החומרים המשמשים בתיקי הגב שלהם, אבל הם מהווים שיקול חשוב בבואנו לבחור אחד. תיקי גב ממותגים ממיטב היצרנים מגיעים במגוון חומרים, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. החומרים הנפוצים ביותר המשמשים לתרמילים הם ניילון, כותנה וקנבס כיוון שהם עמידים וניתנים לעיבוד בצורה נפלאה. בעבר היה שימוש נרחב בתיקי עור אך עם עליית המודעות לשימוש בעור בעלי חיים לתעשיית הטקסטיל והפיתוח הטכנולוגי בתחום הבדים המשמשים לתעשיית התיקים, ירד קרנו והיום תיקי גב העשויים עור, נחשבים לבוטיק ופחות פופולריים מבעבר.

ניילון הוא חומר סינטטי זול וקל משקל, עמיד לקריעה ועמיד במים. ניילון הוא בחירה טובה לשימוש בתיקים שישמשו לפעילויות כמו טיולים או קמפינג מכיוון שהוא חומר יחסית חזק ועמיד בפני שחיקה. עם זאת, בעוביים מסוימים ותצורות חוזק מסוימות המוכרות כ T (TENSION) תיק ניילון יכול להיות גם יקר לעיתים והוא מושתת על מחירי שוק שעולים ויורדים בהתאם לביקוש וההיצע העולמי.

תיק קנבס או תיק כותנה לעומתו, הוא סיב טבעי כבד ואיכותי האהוב בקרב רבים משום שהוא ידידותי לסביבה. עם זאת, הוא ברוב המקרים יקר יותר מניילון ויכול להיות ידידותי יותר לסביבה מכיוון שהוא מתכלה וניתן לשימוש חוזר. קנבס הוא בחירה טובה עבור תיקי גב שישמשו לעי


תים לא קרובות מידי, לשימוש בחוף ים או לפעילויות פחות מאומצות. תיק קנבס הוא למעשה תצורה משוכללת של תיק כותנה ומדובר בתיק המיוצר מבד כותנה המשלב סיבי ניילון המקנים לו גמישות, חוזק והופכים אותו לעמיד בפני מים.

תיקי גב הם אחד מחלקי המטען הנפוצים ביותר על פני כדור הארץ, ומסיבה טובה. הם מגוונים, נוחים ללבישה וניתן להפוך אותם בקלות לתרמיל יום בעת הצורך. אבל איך מייצרים אותם? במאמר זה נסקור את החומרים ותהליך הייצור מאחורי תיקי גב, מייצור חומרי הגלם ועד למוצר המוגמר.

תהליך ייצור תיקי גב ממותגים: תיקי גב עוברים תהליך ייצור מפרך הכולל מגוון שלבים שכדאי להכיר:

תיק גב הוא לא רק חתיכת בד שנזרקת על הכתף כדי לשאת את החפצים שלך. תהליך הייצור של תיקי הגב הינו מפרך, וכולל מגוון שלבים על מנת ליצור מוצר איכותי


ועמיד לאורך זמן.

השלב המקדים, כולל כמובן את שלב העיצוב או שלב הרעיון הכולל שרטוט של תיק הגב, תכנון מקדים של גודל, נפח בליטרים, עמידות במים או אבק (במידה וקיים) וכושר נשיאת משקל.

השלב הראשון בתהליך הוא חיתוך הבד לצורה וגודל התיק הרצוי. הבד נחתך לצורות וגדלים ספציפיים בהתאם לעיצוב התיק. לאחר מכן, הבד נתפר יחד באמצעות מכונה מיוחדת. תהליך זה יוצר את הגוף העיקרי של התרמיל.

בשלב השני, מוסיפים רצועות לתיק הגב. רצועות אלו עוזרות לאבטח את תכולת התיק וגם מספקות נוחות למשתמש ואחיזת גב יציבה. הרצועות מחוברות על ידי תפירתן על גוף התיק.

לאחר מכן, מוסיפים רוכסנים. רוכסנים (ריצ' רץ' בשפה העממית) מאפשרים למשתמשים לגשת בקלות לחפציהם על ידי פתיחה זריזה וחלוקה לתאים מבלי לחפש בכל התיק.

שלב סופי + גימורים, בשלב הזה המפעל מעביר את התיק מבחני עמידות, בדיקת איכות (בהנחה שמדובר במפעל עם סטנדרטים גבוהים), ולבסוף חיתוך שאריות תפירה למראה חלק ויפה ויצירת גימור מושלם.


על ידי הבנת אופן הכנת תיקי גב, אנו יכולים להעריך את הזמן והמאמץ שהושקעו בעיצוב ויצירתם.

זה מדהים לחשוב על כל הדברים שאנחנו לוקחים כמובנים מאליהם בחיים. למשל, מתי בפעם האחרונה עצרת לחשוב איך מייצרים תיק גב? על ידי הבנת אופן הכנת התיקים הממותגים שאנו כל כך אוהבים, אנו יכולים להעריך את הזמן והמאמץ שהושקעו בהכנת כל אחד ואחד מהם.

תיקי גב הם לא רק תיקים פשוטים שאנחנו יכולים לזרוק על הכתפיים וללכת. למעשה מדובר בציוד מורכב למדי שדורש מחשבה ועיצוב רב על מנת להפוך אותם ליעילים ועמידים כאחד. החומרים המשמשים בבנייתם ​​חייבים להיות חזקים מספיק כדי לעמוד בפני קשיי השימוש היומיומי, ובמקביל להיות קלים מספיק כדי שלא יגרמו לעייפות או אי נוחות.

פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page