top of page

כך תחלקו מתנות לחג לעובדים מבלי לקרוע את הכיס

החגים הם זמן לנתינה, ואיזו דרך טובה יותר להראות את הערכתכם לעובדים מאשר עם מתנה לחג? אבל עם המצב הכלכלי והמיתון בשיאו, חברות רבות חרדות בדבר הוצאות כספיות מופרזות ודילול התקציב שלהן מחד, ומאידך מבינים את התחרות הגואה על העובדים במשק ואת הצורך בלתת את המתנות הטובות ביותר מבלי "לקפוץ מעל הפופיק".

אז איך ניתן להעניק מתנות לעובדים מבלי לקרוע את חשבון הבנק? אל תדאגו, אנחנו כאן בשביל לעזור. הנה כמה טיפים כיצד תוכלו לתת את המתנות הטובות ביותר לחגים הקרובים מבלי לנגוס בתקציב של החברה שלכם יתר על המידה:

1. יצירתיות: היו יצירתיים עם הענקת המתנה שלכם. במקום לקנות מתנות יקרות, תהיו יצירתיים והכינו בעצמכם מתנות לעובדים. יש הרבה מדריכי עשה זאת בעצמך באינטרנט שיכולים לעזור לכם להכין מתנות ייחודיות ומתחשבות שהעובדים שלכם יאהבו. גם אם אתם בוחרים לרכוש מתנות מוכנות, תוכלו לחסוך כסף ולארוז את המתנות בעצמכם או לשלב בין מתנה קנויה למתנה שהכנתם לבד. תוכלו למשל להכין בעצמכם עציצים ממותגים של צמחי תבלין או סוקולנטים ממותגים ולהעניק אותם לעובדים או ללקוחות שלכם בט"ו בשבט למשל או בכל חג שתרצו.

עציצים ממותגים
תמיד תוכלו להיות יצירתיים ולהעניק לעובדים או ללקוחות שלכם מתנה לחג פרי ידכם - עציצים ממותגים היא מתנה נפלאה לחג שתוכלו לייצר בעצמכם

2. חישבו מחוץ לקופסה: יש הרבה מתנות לא באנליות שהעובדים שלכם יעריכו בדיוק כמו מתנה יקרה. לדוגמה, אתם יכולים לתת גיפטקארד למסעדה או ספא מקומיים, או כרטיסים להופעה או אירוע מקומי מעניין.

3. אריזה: תהיו יצירתיים עם האריזה שלכם. אם התקציב שלכם מצומצם, אתם עדיין יכולים לגרום למתנות שלכם להיראות מדהים על ידי מעט השקעה ויצירתיות באריזה. אירוז המתנה (גם אם איננה מתנה יקרה) באריזה מותאמת אישית, קופסה מעוצבת ויוקרתית וכו' עשויים לשדרג את מתנת החג לעובד שלכם בכמה רמות! בנוסף ישנן הרבה דרכים להכין אריזת מתנה משלכם או אפילו לקשט עם נייר אריזה רגיל כדי לגרום למתנה להיראות חגיגית יותר.

4. תקציב ידוע מראש: היצמדו לתקציב שלכם. אם אתם חוששים ממתן מתנות חג יקרות מידי או ממתנות חג שעלולות לגמור לכם את התקציב או לצאת מפרופורציה, הגדירו תקציב למתנות החג של החברה שלכם והקפידו להישאר במסגרת המתוכננת. אין בושה בלהיות חסכן ובעמידה ביעדים, כל זמן שהתקציב שהגדרתם עתיד להביא מתנות מכבדות לעובדים שלכם ולייצג את החברה שלכם בכבוד. העובדים שלכם יעריכו את עצם מתן המתנה לחג גם היא לא גרנדיוזית כמו זו שקיבלו בחג הקודם.

5. זכרו! המחשבה היא שחשובה: הדבר החשוב ביותר הוא לזכור שעצם המחשבה בנתינת מתנה היא הדבר החשוב באמת. העובדים שלכם יעריכו כל מתנה שניתנת להם, כל זמן שהיא ניתנת עם רצון טוב והערכה. אז אל תאכלו את עצמכם יתר על המידה במציאת המתנה המושלמת.

6. בדקו היטב אצל מי אתם רוכשים מתנות לחג: רכשו מתנות ממותגות אצל יבואני מתנות לחגים – כך תחסכו עוגמת נפש מיותרת לעיתים שכרוכה באיחור באספקה, פערי תיווך מפרסומאים או אנשי אמצע שיתווכו לכם מוצרים לפעמים דומים אך באיכות נמוכה ולא יעמדו בציפיות שלכם.

אנו מקווים שהטיפים הללו יעזרו לכם למצוא את המתנות המושלמות לחג עבור העובדים שלכם!

עונת החגים בפתח וזה אומר שהגיע הזמן להתחיל לחשוב על מתנות לחג לעסקים. כשמדובר במתן מתנות לעובדים בתקופת החגים, חשוב למצוא את האיזון הנכון בין משהו מתחשב למשהו פרקטי ושימושי. אחרי הכול, אתם רוצים להראות את הערכתכם לעבודתם הקשה מבלי לבזבז הון ותקציבים בלתי נגמרים. הנה כמה רעיונות נהדרים למתנות לחג לעסקים שלא ישברו את הכיס.

אחת הדרכים לאזן בין הרצון להעניק מתנה לעובדים לחג לבין שמירה על איזון תקציבי היא להיות יצירתיים בהענקת המתנות שלכם. לדוגמה, במקום לתת לכל עובד כרטיס מתנה (גיפט קארד) למסעדה למשל או תו כללי (שהיא לכל הדעות מתנה מכבדת אך לעיתים באנלית ומשעממת), תוכלו להרכיב סט מתנות אחיד לכלל העובדים של דברים אהובים שכל עובד ישמח לקבל. רעיון מתנה נהדר אחד הוא סט גרביים ממותגים. גרביים ממותגים זו מתנה שכולם יכולים ליהנות ממנה גם גברים וגם נשים, היא פרקטית, מרעננת עם SWAG וניתן למתג אותם עם לוגו החברה שלכם. גרביים ממותגים מתאימים לכל עונות השנה ואפשר למצוא סטים של גרביים ממותגים במחיר סביר והם מהווים מתנה נהדרת לעובדים או ללקוחות שלכם.


מתנה נוספת לעובדים יכולה להיות אוזניות ממותגות עם לוגו החברה שלכם שתשיג מטרה כפולה – מוצר טרנדי ומגניב שהעובד המקבל מרוצה ממנה לצד מיצוב המוצר שלכם מבחינה שיווקית וקידום הזדהות של העובד עם החברה או המותג שלכם. זוהי מתנה שיכולה לשמש כל מי שנהנה להאזין למוזיקה או לפודקאסטים, בזמן נסיעה בתחבורה ציבורית לעבודה או בטיולים. אוזניות ממותגות הן תמיד מתנה פופולרית והן דרך מצוינת להראות את הערכתך לעובדים או ללקוחות שלך.

תוכלו להכין ערכת מתנות לחגים הכוללת בקבוק תרמי ממותג, הדפסה על גרביים במיתוג אישי, תיק גב ממותג (שבתוכו תכניסו את כל המתנות ויחסוך לכם אירוז יקר או אריזות קרטון ממותגות), אוזניות ממותגות או שי צנוע ברוח החג כמו דבש ממותג עם לוגו החברה לראש השנה או הגדה ממותגת לפסח במיתוג אישי שלכם. כך או אחרת ניתן להרכיב שלל מארזי חג ממותגים בתקציב נמוך וידוע מראש "מבלי לשבור את הראש ולקרוע את הכיס". האמינו לנו שיש משהו שמחבר עובדים או לקוחות דרך מתנות שהושקע בהן מחשבה, טאצ' אישי ומיתוג לבין גיפטקארדים מפונפנים ויקרים שאולי פעמים רבות מראות על העושר הארגוני אך לעיתים חסרות רגש וכל זהות ארגונית. אם אתם מחפשים מתנה ייחודית יותר, תוכלו לשקול לתת ממתקים ממותגים. זוהי מתנה מהנה שכולם יכולים ליהנות ממנה וזו דרך מצוינת להראות את אישיות החברה שלך. אתה יכול למצוא ממתקים ממותגים במחיר סביר והם בטוח יהיו להיט אצל כל מי שברשימה שלך. דרך נוספת לחסוך כסף על מתנות חג לעובדים היא לרכוש אותן בכמויות גדולות או מספיק זמן מראש. בדרך זו, אתם יכולים לקבל הנחה כמותית על הרכישה הכוללת שלכם או לקבל מוצר איכותי ומוקפד יותר המותאם אישית לצרכים שלכם. רק הקפידו להזמין מוקדם כדי להבטיח שתקבלו את הפריטים בזמן לחגים.

לא משנה באיזה מסלול תחליטו ללכת ואיזו מתנה תבחרו, זכרו שהמחשבה היא שחשובה. העובדים שלכם יעריכו כל מחווה, קטנה ככל שתהיה. יש כמה דברים עיקריים שכדאי לזכור בבחירת מתנות לחג לעסקים בתקציב נמוך. ראשית, חשבו מה העובדים או הלקוחות שלכם באמת ימצאו שימושי. שנית, נסו למצוא משהו שיש לו נגיעה אישית. ולבסוף, אל תפחדו להיות יצירתיים עם הענקת המתנות שלכם. עם קצת מחשבה ומאמץ, אתה יכול לתת מתנות נהדרות לחג לעובדים מבלי לקרוע את הכיס.

פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page