top of page

מוצרי פרסום למונדיאל רוסיה 2018


מונדיאל רוסיה 2018 הגיע אלינו בסערה וכבש את בימות העולם כולו לאחר ציפייה ארוכה של 4 שנים מאז המונדיאל האחרון בברזיל אשר סיפק לנו חווית כדורגל מרהיבה לכל חובב כדורגל באשר הוא.

אז מה בעצם הקשר בין טורניר הכדורגל הנצפה בעולם לבין מוצרי פרסום? התשובה לכך פשוטה אם כי ארוכה וניתן להרחיב עליה רבות.

הכל מתחיל למעשה בטרם עת נחשפת המדינה הזוכה באירוח המונדיאל שיתקיים בעוד 4 שנים.

המדינה המארחת מציגה לFIFA שהיא הפדרציה העולמית לארגון הכדורגל ובעלת זכויות הטורניר

( Fédération Internationale de Football Association) את תוכניתה לאירוח המונדיאל בו היא מציגה יכולה כלכלית לאירוח הטורניר,תשתיות ומתקני אימונים,אצטדיונים לאירוח, גישה לתיירים וכו'. כמו כן כבר אז מתחילים להגות ולבחון סמלים שייצגו את הטורניר, סלוגנים ומצגות ומתחילים לרקום שיתופי פעולה מסחריים בין גופים כלכליים מסחריים המעוניינים לקבל חשיפה מקסימלית באותה תקופה.

מוצרי פרסום מונדיאל רוסיה 2018

הלוגו הרשמי של מונדיאל 2018 שנערך ברוסיה אל מול הלוגו הרשמי של מונדיאל 2014 שנערך בברזיל

אותם גופים מסחריים מעוניינים להגיע לרמת חשיפה מקסימלית במהלך הטורניר על מנת לחשוף את באי הטורניר ואת קהל הצופים העולמי האדיר ( קהל צופים שמוערך ב3.2 מיליארד צופים מכל רחבי העולם) שהוא כמובן פוטנציאל ומנוע צמיחה כלכלי אדיר לאותם גופים מסחריים כלכליים. החשיפה נעשית על ידי פרסום במדיות השונות כמו למשל: פרסום באיצטדיונים, פרסום בשלטי חוצות ברחבי רוסיה והעולם, פרסום במדיות התקשורתיות - טלויזיה,רדיו,אינטרנט, עיתונות, ופרסום על גבי מוצרי פרסום המחולקים במתנה או במסגרת קנה קבל. לפני שנעבור לדוגמאות לשימוש במוצרי פרסום במונדיאל 2018, נציג עד כמה הגופים המסחריים הכלכליים מהווים מנוע צמיחה אדיר עבורם ואז יהיה לנו קל יותר להמחיש את השימוש בין מוצרי פרסום לגופים מפרסמים במונדיאל.

אז באופן רשמי לפיפ"א FIFA יש 7 חברות שותפות רשמיות בטורניר מונדיאל 2018 ברוסיה ועוד 5 חברות המהוות ספונסריות (מעניקות סיוע כספי בתמורה לפרסום בניגוד לשותפות בו נהנה השותף מחלוקת רווחים.

שותפות רשמיות של מונדיאל 2018:

1. חברת אדידס - ADIDAS

2. חברת קוקה קולה - COCA COLA

3. קבוצת וונדה - WANDA GROUP

4. גז פרום - GAZPROM

5. יונדאי - HYUNDAI MOTOR

6. קטאר אייר - QUATAR AIRWAYS

7. ויזה - VISA

ספונסרים רשמיים של מונדיאל 2018:

1. חברת המשקאות באד וויזר -BUDWEISER

2. חברת הייסנס - HISENSE

3. מקדונלדס' - MCDONALD'S

4. מנגיו - MENGNIU

5. וי וו - VIVO

נותני חסות ושותפים רשמיים של מונדיאל 2018 ברוסיה

אז אחרי שהבנו איזה כוח כלכלי עצום יש לאותם שותפים וספונסרים ואיזה מנוע צמיחה כלכלי פוטנציאלי יש לאותן חברות, ניתן להבין בקלות כיצד מוצרי פרסום משתלבים בתקופת המונדיאל, אגב לא רק על ידי אותן חברות שותפות או ספונסרים, אלא גם על ידי גופים עסקיים אחרים בכל מדינה למשל: חברות מזון ומסעדות המעוניינות למשוך אליהן סועדים בתקופת המונדיאל יבקשו ליצור מוצרי פרסום שיקדמו את המכירות במהלך הטורניר, חברות טקסטיל, חברות מזון ומשקאות,חברות נסיעות וטיולים המציעות חבילות אירוח למונדיאל ולמעשה כל חברה ובית עסק בתקופת המונדיאל שמעוניין לפנות לקהל פוטנציאלי עבורו יעשה שימוש במוצרי פרסום ככלי לקידום מכירות עם חשיפה אדירה בפרט כאשר מדובר על חודשי הקיץ.

פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page