top of page

אייפון 6S ואייפון 6S PLUS- כל מה שצריך לדעת רגע לפני יציאתו הקרבה


רגע לפני שהאייפון 6S והאייפון 6S PLUS צפויים לנחות על המדפים בחו"ל בסתיו הקרוב (ואולי גם בישראל) ריכזנו עבורכם את כל מה שצפוי להיות האייפון 6S והאייפון 6 פלוס החדש.

לכל חסידי אפל בישראל ובעולם, אפל עושה לנו את זה שוב! כנראה שעכשיו כבר מדובר בעובדה מוגמרת- בכל פעם שאפל רוצה לנסות משהו חדש בתחום הטלפוניה שלה, היא מכריזה עליו כאייפון מס' X ואחרי שהיא מסיימת את הניסוי היא מוסיפה לו את ה-S . אחרת, קשה להסביר מדוע נדרשת אפל בכל פעם מחדש להוסיף את דגם ה-S שלה לסיומת האייפון שהשיקה לא מכבר ובעצם מודה בפני כל העולם כי הוא לא היה מהמוצלחים שלה ולמעשה מודה לכל עכברי המעבדה שלה שהשתתפו בניסוי ( רק שבמקרים האלה אותם עכברים משלמים על היותם נסיינים במעבדות אפל..) מאותו אייפון 3G ועד ל3GS, האייפון 4 והאייפון 4S, האייפון 5G והאייפון 5S וכעת הגירסה "המוצלחת" לאייפון 6 האייפון 6S והאחות הגדולה (שבאופן אישי אני סבור שמוצלח יותר מהאייפון 6) האייפון 6 פלוס שיקבל בקרוב את גירסת ה-S הנוצצת..

אז הנה מה שצפוי לנו בקרוב בכל מה שקשור לאייפון 6S והאייפון 6S PLUS:

מבחינת מה שקשור לחיצוניות המכשיר, אם לשפוט על פי התמונות שהודלפו לאחרונה, כנראה שבאפל מתכוונים להשקיע בפנים המכשיר ולא ממש בחיצוניותו ולכן סביר שהאייפונים החדשים (שיש אנליסטים שמנבאים שאלו יקראו אייפון 7) ישארו בגירסאות גודל התצוגה הנוכחיות של היום ה-4.7 אינץ' ו-5.5 אינץ'.

שינוי אפשרי שיתכן ויהיה מדבר על תוספת רביעית לצבעי המכשיר הקיימים היום בגירסת אייפון ורוד שירענן את שורות האייפונים הקיימים (אולי אפל מנסה למשוך נשים כקונות פוטנציאליות או שמא מנסות לעלות על גל הסובלנות ושיוויון הזכויות הלהטב"י בארה"ב לאחרונה ולנסות למשוך אליה פלח שוק נוסף) ותוספת של מחוות טאצ' חדשה שתדע לבצע פעולות במסך המגע של המכשיר כאשר תיעשה הפרדה בין מחוות טאצ' עדינה למחוות טאצ' חזקה\ בעלת לחץ רב יותר.

אולי בקרוב יתווסף צבע נוסף? האייפון הורוד הראשון של אפל

שינוי נוסף שתערוך כנראה אפל יהיה בסוג האלומיניום שישמש את מסגרת האייפון 6S והאייפון 6S פלוס, כאשר ככל הנראה תשתמש אפל בסדרת ה7000 שלה שבה השתמשה בשעוני האפל ווטש שלה, אלומיניום קל משקל וחזק בכ-60% יותר מהאלומיניום הקודם בו השתמשה אפל באייפון 5 \ 5S ובאייפון 6 והאייפון 6 פלוס.

שינויים בחמרת המכשיר יבואו כנראה לידי ביטוי בדמות מעבד הA9 המשופר של אפל, מצלמת 12 מגה פיסקל במקום זאת הנוכחית בעלת 8 מגה פיקסל ואפשרות צילום וידאו ברזולוצית 4K. שינויים מינוריים צפויים להיות בדמות מיקרופון המכשיר ושינויים מבניים אשר ינסו להילחם בתופעת האייפון המתכופף בכיס המוכר לכולנו.

שימו לב לתמונות הבאות שהודלפו ככל הנראה מדובר באייפון 6S החדש:

צורת המסך וגודלו ככל הנראה ישארו זהים ופרט לשינויים מבניים קלים לא צפוי שינוי מהותי בצורת המכשיר

גם גב המכשיר אם לשפוט על פי התמונות שלפנינו, נשאר כפי שהיה ופרט לשימוש באלומיניום חזק יותר ב-60% יותר מקודמו, אין שינוי משמעותי נוסף.


פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page