top of page

עושים את זה בקלות: שיחות קוליות עם WhatsApp - כמעט לכולם


לפני כחודש התבשרנו בבשורה משמחת – מעתה, יש לומר WhatsApp לא רק תוכנת מסרים אלא גם שיחות קוליות! הרעיון עצמו נחמד, לא מלהיב במיוחד ישראלים שהתרגלו להתקשר חופשי בתוכניות הכל כלול למיניהן – אך אם בשיחות מחו"ל עסקינן, הרי ששיחות קוליות בוואטסטפ הינן דבר מתבקש, על אחת כמה וכמה אם איכות השמע טובה כמו שהובטח לנו.

השירות אשר מוצע ע"י וואטסאפ זמין כרגע לכל משתמשי האנדרואיד וה-IOS אשר עידכנו את האפליקציה לגרסה האחרונה (בשלב זה השירות אינו זמין עבור משתמשי ווינדוס פון).

אז איך זה עובד למעשה?

הטכנולוגיה הינה מוכרת ונושנה הידועה בשמה שיחות VOIP, איננה מביאה חידוש טכנולוגי כלשהו. האפליקציה משתמשת למעשה ברשת האינטרנט על ידי שימוש בנתוני דטה (DATA) אם על ידי שימוש ברשת הסלולרית או אם בשימוש ברשת WIFI כל שהיא המחוברת למכשיר. בשורה התחתונה, כל עוד אתם מחוברים לWIFI או מחזיקים בחבילת גלישה נאה, אל לכם לפחד, השיחות חינמיות לחלוטין, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

אז איך מתקשרים בוואטסאפ?

הוצאת שיחות באפליקציה נבנתה כפעולה פשוטה וקלה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור באיש קשר הרלוונטי וללחוץ על כפתור החיוג (סימן של שפורפרת) ותוך מספר רגעים תראו את תמונתו של איש הקשר (במידה ויש) ואת השניות של השיחה מתחילות לרוץ. כעת למעשה, יש לכם שלוש לשוניות, לשונית "אנשי קשר", לשונית "שיחות" ולשונית "שיחות קוליות".

למה אין לי אפשרות לחייג דרך הוואטסאפ?

עד שכלל המכשירים יעודכנו על ידי שרתי WhatsApp, עליכם לדאוג לעצמכם בכל הקשור לעדכון האפליקציה. כלומר, אם לא עודכנתם על ידי וואטסאפ עצמה לבד, היכנסו לGoogle play אם אתם משתמשי אנדרואיד או ל-App Store אם אתם משתמשי אפל, חפשו את האפליקציה ועדכנו אותה באופן ידני לגירסה האחרונה, בדקו האם היא השתנתה, במידה ולא, בצעו הפעלה מחדש.

בכל אופן, אם לסכם את החוויה, השילוב של שיחות VOIP עם תוכנת מסרים פופלארית בהחלט הינה חוויה יוצאת דופן בעיקר עבור אלו הנמצאים מעבר לים.


פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page