top of page

מוצרי פרסום - כך תבחרו את מוצרי הפרסום המתאימים ביותר לעסק שלכם

אם יצא לכם לשמוע את המושג פרימיום PREMIUM, סוואג SWAG, גאדג'ט או פיין FINE בהקשר של מוצרים ממותגים, הכוונה היא למוצרי פרסום בעלי סגנון ונוכחות, בעלי מוחצנות ושונות ביחס למוצרים אחרים. מוצרי פרסום או בשמם הנוסף מוצרי קד"מ (קידום מכירות) הם מוצרים ממותגים שבכוונתם לקדם רעיון עיצובי, שפת מותג, מוצר מכירות ויכול להימצא בכל מקום החל ממחזיקי מפתחות, כובעים ממותגים, עטים ממותגים ועד לחולצות וגרביים שעליהן מודפס, נרקם או מוטבע לוגו חברה או גרפיקה המזוהה אתה בכוונה להעביר מסר שיווקי בקרב מקבל המתנה או המוצר. מוצרי פרסום וקידום מכירות הפכו להיות מרכיב משמעותי בתעשיות רבות ומהוות חלק עיקרי בכל פעולת שיווק מסודרת בקרב חברות ועסקים. כאשר הופיעו לראשונה מוצרי פרסום מודפסים, הם שימשו כדי להגביר את המודעות והפופולריות למותג מה שמקובל להגדיר היום "כשפת המותג". כיום, אין כמעט חברה או בית עסק שלא משתמשת במוצרי קידום מכירות כחלק מאסטרטגיית השיווק השוטפת שלה והמחמירים יגידו שחוסר שימוש בהם הוא בלתי נתפס ומסוכן שכן מוצרי פרסום ממותגים לעסק נדרשים מכיוון שעסקים צריכים את ההשפעה שלהם כדי לשגשג.


מוצרי פרסום נחלקים לקטגוריות רבות ובין מוצרי פרסום לקיץ, מוצרי פרסום למשרד או מוצרי פרסום לכנסים, ניתן למצוא בקבוקים ממותגים, מגבות חוף ממותגות ועוד שלל מוצרים לקידום מכירות במיתוג אישי. אז מה עושים עם מבחר כל כך גדול של מוצרי פרסום וקד"מ? איך נדע לבחור לעסק שלנו את מוצרי הפרסום המתאימים ביותר מתוך שלל ההיצע שפרוס בפנינו ?


איך בוחרים מוצר פרסום לעסק?

  • תקציב - פשוטו כמשמעו, כמה כסף אנחנו מוכנים להוציא עבור מוצר פרסום ממותג. תקציב מסודר וידוע מראש מקל את העבודה בצורה משמעותית ופוסל או מוסיף מוצרים שלא היינו בטוחים לגביהם שנכנסים בתקציב הנתון. ברוב המקרים חברה בעלת מחלקת שיווק מסודרת יודעת בדיוק כמה היא מוכנה או יכולה להוציא עבור מוצרי קד"מ ממותגים.

  • קהל יעד - הגדרת קהל יעד עבור מוצר פרסום הוא חשוב מאין כמותו. בחירה שגויה של קהל היעד עלולה להוביל במקרה הטוב לחוסר חשיפה למוצר או השירות שתרצו למכור או להעביר ללקוחותיכם ובמקרה הגרוע אף לירידה בערך המותג וכתוצאה מכך לירידה במכירות.



  • קונספט - רעיון כללי או אירוע ספציפי שלגביו אנו רוצים להפיק מוצרי פרסום הם השראה ראשונית לאופי המוצר שנרצה למתג. אירוע קיץ לעובדים הכולל בריכה ובר משקאות הוא קונספט שסביבו נבנה את מוצרי הפרסום הממותגים שנפיק - מגבות חוף ממותגות, שייקר ממותג או כוס עם קש במיתוג אישי יכולים להיות מוצר פרסום מושלם לאירוע שכזה.

  • טרנדיות ופופולריות - מוצרי פרסום עכשוויים יכולים בהחלט לבלוט לטובה כאשר העיתוי שלהם נכון. למשל, הדפסה על כובע הוא טרנד עכשווי שבשילוב פאטצ' ממותג יהפוך להצגה הכי טובה בעיר. לעומת זאת מגרפת גירוד לגב היא בחירה איך נאמר קצת יותר מיושנת וספק אם עובד שיקבל אותה יראה זאת בעין יפה.


  • מוצר פרסום איכותי - השקעתם כסף בתקציב מכובד, זמן באיתור קהל היעד שלכם, הכנתם גרפיקה מקסימה ועמלתם רבות על המוצר שלכם אבל מוצר הפרסום שבחרתם אפעס לא היה איכותי במיוחד ובשימוש ראשוני אפילו נשבר. איך תרגישו? חשוב מאוד לבחור מוצר פרסום איכותי שיענה על הדרישות שלכם ולא יתקלקל, ישבר או יקרע בשימוש ראשוני או קצר. השם שלכם והמוניטין שלכם תלוי בזה.

  • סוס מנצח לא מחליפים - לא חסרים מוצרי פרסום וקידום מכירות שניתן להפיק אבל יש מקרים בהם נקבל פידבקים מצוינים על מוצרי קידום מכירות שמיתגנו בעבר ונראה לשמר את אותם פידבקים ועל כן אין כל פסול בייצור מוצרי פרסום שכבר עשינו בעבר.

אחרי שגיבשנו את קהל היעד שלנו, הרמנו תקציב מכובד ויצאנו חדורי מטרה לייצר מוצר פרסום שיענה על הצרכים שלנו, נשאלת השאלה איפה ואצל מי ניתן לייצר מוצרי פרסום ממותגים וכאלה שיהיו איכותיים ואפילו מוצר פרסום פרימיום שיהיה שונה ובולט מעל שאר המתחרים. לצורך כך מומלץ לבחור ביבואן מוצרי פרסום מוביל כזה שהוא ONE STOP SHOP אשר יוכל לתת לכם מענה כולל במגוון מוצרים ולא מוגבל למוצר מסוים או שיטת דפוס אחת. עבודה עם ספק מוצרי פרסום וקידום מכירות שנותן מענה רחב במקום אחד מאפשר את מה שאנחנו כישראלים כל כך אוהבים להגיד "שגר ושכח" ולכך יש יתרונות רבים:

  1. חיסכון בזמנים - כאשר עובדים עם ספק אחד שמחזיק באמתחתו מגוון רחב של מוצרי פרסום, ניתן לרכז הכול במקום אחד. ככה העבודה לא מתפזרת בין המון ספקים עליהם אין שליטה בדרך כלל וזמני האספקה משתנים בין ספק לספק.

  2. חיסכון בעלויות - עבודה עם יבואן מוצרי פרסום מאפשרת לייצר מוצרי פרסום איכותיים בעלויות נמוכות ביחס לפרסומאים וכמובן מהווה "יד ראשונה" בה המחיר לא התגלגל קדימה בין פרסומאי אחד למשנהו מה שמוביל לעליית מחיר לעיתים גבוהה אף בעשרות אחוזים מהמחיר המקורי של היבואן. נקודה נוספת וחשובה היא מחירי השילוח. כאשר נעבוד עם ספק מוצרי פרסום שהוא ONE STOP SHOP , מחיר השילוח יהיה זול יותר מכיוון שבדרך כלל הסחורה תישלח ממחסן אחד בלבד ולא מכמה מה שמייקר משמעותית את עלות מוצר הפרסום הסופי.

  3. איכות - יבואן מוצרי פרסום מוביל ואמין ימכור לכם מוצר שיענה בדיוק על הצרכים שלכם וידע להתאים עבורכם בצורה המיטבית את סוג המיתוג המתאים ביותר. במקרים רבים סחורה שמתגלגלת בין פרסומאים שונים מגיעה לידיים לא מקצועיות שאינן יודעות ומכירות את טיב המוצר ובאיזו שיטה יש למתג אותו.

  4. מקצועיות וניסיון בתחום- מבטיחה לכם שקט נפשי בכל מה שקשור לנראות הדפוס על המוצר ואיכותו. בשוק מסתובבים פעמים רבות מוצרים שנראים זהים אולם איכותם נמוכה בהרבה ביחס למוצרים אחרים. יבואן מוצרי פרסום מקצועי ובעל ניסיון רב שנים ישמח לתת לכם עצות זהב במקרים רבים במקומות או נקודות שלא חשבתם עליהם למשל שילוח למדינות אחרות או שיטות מיתוג חדשות או איכותיות בהרבה.

  5. הגשמת חלומות - יבואן מוצרי פרסום מאפשר לכם להפיק מוצר פרסום שהוא פרי דמיונכם או פיתוח שלכם ומאפשר גמישות רבה כאשר מדובר על שיטת הדפוס על גבי מוצר פרסום. למשל: גרביים ממותגים של חברת THE SOCKS&CO הם דוגמה מצוינת למוצר פרסום שניתן לייצר מאפס עליו ניתן "להלביש" כל רעיון עיצובי או פרי דמיונו של הלקוח מבלי להתפשר על איכות המוצר ונראותו.

לסיכום, כאשר אתם באים לבחור מוצר פרסום לעסק שלכם חשוב שהוא ישלב תקציב ידוע מראש, איכות, פניה לקהל יעד ידוע. יש לבחור בספק מוצרי פרסום מוביל ואמין בעל ידע ומקצועיות בתחום שיגרום למוצר הפרסום שבחרתם להיראות פיין ,טרנדי עם קצת SWAG והמון פרימיום!

פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page