top of page

גרביים ממותגות בהתאמה אישית


אם גם אתם יושבים ומנסים לשבור את הראש באיזה מתנה להפתיע את העובדים שלכם או חושבים איזה מוצר פרסום ייחודי ומעניין יכול להוביל את הקמפיין הקרוב שלכם, אתם יכולים להפסיק לחפש! לכבודכם, פיתחנו את הגרביים הממותגות שלנו באריגה בהתאמה אישית או בהדפסה מלאה אול אובר - גרביים מהממות בהתאמה אישית מ א -ת' לפי גרפיקה ייחודית שלכם, בכל צבע וגרפיקה שתרצו! הגרביים הממותגות שלנו מתאימות לכל אחד ומככבות אחר כבוד בחברות הייטק, חברות סטארטאפ ותוכנה, מועדוני כושר וספורט, קבוצות ספורט, מוסדות וארגונים, חברות ביטוח ופיננסים, בתי מלון ועוד.

גרביים ממותגות בהתאמה אישית באריגה אול אובר

גרביים ארוגות ממותגות אול אובר הן מתנה נפלאה כמוצר פרסום או קידום מכירות או כל אירוע חברה

אנחנו מבטיחים לכם שהגרביים שלנו כל כך איכותיות ונוחות שלא תפסיקו לגרוב אותם עוד הרבה הרבה זמן !!! אז למי למעשה מתאימות גרביים ממותגות בהתאמה אישית? למעשה התשובה מאוד פשוטה - לכולם. בין אם מדובר בכנס טכנולוגי, מתנה לעובדים חדשים, כמוצר פרסום למותג החברה, גרביים ממותגות לילדים או לכל אירוע חברה או אירוע קידום מכירות, הרי שתמצאו שהמכנה המשותף בין כל מקבלי הגרביים יהיה אחד ואחיד- הן מהממות, פרקטיות, סופר נוחות ומעבירות את המסר השיווקי שלכם בצורה הטובה ביותר ומהוות מוצר פרסום וקידום מכירות מעולה לעסק שלכם.

לא משנה באיזה עונה אנחנו מעונות השנה, בין אם תבחרו בגרביים ממותגות למוצרי פרסום לחורף, או לכל עונה אחרת, אנחנו נתאים את הגזרה, הרכב הגרב וסוג הגרב לפי רצונכם.

הגרביים שלנו מיובאות על ידי חברת זאב אימפורט ומיוצרות על ידי המותג הבינלאומי The Socks&Co Enterprise ומגיעות במיתוג מלא שלכם בין אם תבחרו לייצר גרביים ארוגות במיתוג מלא או גרביים מודפסות במיתוג מלא שלכם. כמו כן אנו מעניקים מגוון אפשרויות אריזה ומיתוג בהתאמה אישית.

כסטנדרט, הגרביים הממותגות שלנו מגיעות עם חבק ממותג הנושא את הלוגו שלכם או כל גרפיקה שתבחרו בחזית החבק.

גרביים ממותגות עם חבק בהדפסה אישית

חבק ממותג הוא סטנדרט אצלנו ומהווה דרך נוספת ונפלאה להעביר את המסר השיווקי שלכם בצורה הטובה ביותר

ניתן כמובן לשלב אריזות מותאמות אישית לזוגות גרביים, שלישיות גרביים ומארזי גרביים כאלה או אחרים לפי מה שתרצו. כן, כן לפי מה שתרצו ותבחרו.

לסיכום נאמר שאין ספק שמדובר במוצר פרסום מדהים שיהפוך כל אירוע חברה או כנס שתערכו להצלחה מדהימה. בין אם אתם עורכים כנס בארץ או אם אתם רוצים לחלק מתנות לכנס בחו"ל או לאורחים שלכם, גרביים ממותגות בהתאמה אישית הם בהחלט מתנה נפלאה לעובדים ומוצר פרסום לקידום מכירות.

פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page