top of page

ספלים ממותגים בעיצוב אישי 

הגעתם לעבודה, צלחתם את הפקקים והתיישבתם במשרד לעוד יום עבודה מהנה ומאתגר. מה יותר כיף מלפתוח את היום במשרד עם כוס הקפה או התה האהוב שלכם בכוס שהיא כולה שלכם ורק ממתינה לכם שתמזגו אליה את המשקה שחיכיתם לו כל הנסיעה בדרך אל המשרד. אם אתם מחפשים ספל ממותג למשרד בעיצוב אישי לעובדים שלכם או מעוניינים במתנה שימושית לכנס או אירוע הקרוב יש לנו מגוון רחב של ספלים ומאגים להציע עבורכם במגוון צבעים עם אפשרויות מיתוג נרחבות. 

הדפסה על ספלים - כוסות ממותגות בעיצוב אישי

הדפסה על ספלים בעיצוב אישי במגוון צבעים וספלים לבחירה. הדפסה על כוסות היא משימה פשוטה על פניו, כאשר אתם יודעים בדיוק עם איזה חומרים לעבוד מה סוג הכוס שעליו אתם מעוניינים להדפיס ומה עמידות ההדפסה של הספל או הכוס במדיח כלים. הדפסה על ספלים חייבת להיעשות בצורה מקצועית תוך שימת דגש על הדפסה איכותית על כוסות ושימוש בטכניקות דפוס מתקדמות. הדפסה על ספלים במיתוג אישי מאפשרת לחברות ועסקים לייצר מגוון של מוצרי פרסום וקידום מכירות זולים שנותנים מענה בתקציב נמוך.
ספל שתייה צבעוני עשוי פורצלן איכותי במגוון צבעים : ירוק, אדום, לבן, שחור, צהוב, כתום, אדום, תכלת או שחור. לא משנה איזה צבע של ספל תבחרו, אנחנו נדאג למתג לכם אותו במיתוג אישי שלכם בכל גרפיקה שתרצו. בין אם תבחרו ספל לבן במיתוג צבעוני או ספלים כהים ממותגים אנחנו נעשה זאת עבורכם באיכות הדפסה גבוהה ובזמני אספקה מהירים.

ספלים ממותגים | כוסות ומאגים בהדפסה צבעונית 

בין אם מדובר בספל ממותגת למשרד או בחלוקת ספלים ממותגים בכנס חברה או להחליף את כוסות השתייה החד פעמיים שיש לכם במקום העבודה שלכם, הרי שמדובר במוצר פרסום בולט בעל שטח פרסום גדול ואפקטיבי, שייתן ערך מוסף הן לסביבה והן כמתנה או כמוצר קידום מכירות. ספלים ממותגים הם מתנה נפלאה לעובדים במשרד, תהיו בטוחים שכל מי שיקבל את הספל הממותג יהיה מרוצה! הדפסה על כוסות וספלים בכל צבע וגרפיקה שתרצו באיכות גבוהה במיוחד. מגוון רחב של ספלים ממותגים בעיצוב אישי בזמני אספקה מהירים. חברתנו מבצעת הדפסה על ספלים וכוסות לחברות, וועדי עובדים, מתנות לחג בכל גרפיקה וצבע שתרצו!

bottom of page