top of page

סופטשלים ומעילים ממותגים - הכי כיף כשנוח ללבוש סופטשל !

החורף הגיע ואיתו מגיעים הסופטשלים המפנקים של זאב אימפורט ממגוון מותגים מהמובילים בארץ ובעולם. מעיל סופטשל ממותג הינה מתנה מדהימה שכל עובד ישמח לקבל!
הסופטשלים ניתנים למיתוג באופן חלקי או מלא ומותאם בדיוק לצרכי הלקוח. ניתן לרקום לוגו חברה על המעיל כמעט בכל מיקום על גבי המוצר ולהשתמש בו כמוצר פרסום אולטימטיבי ומפנק!
הסופטשל מגיע במגוון צבעים רחב ובמידות וגזרות שונות. סופטשל ממותג לנשים ולגברים כאחד ניתנים לבחירה על פי בחירת הלקוח.

סופטשלים איכותיים ישירות מהיבואן
כשהחורף מגיעה והקור הופך כה מכריע, אין תחליף לבחירה הנכונה בג'קט סופטשל softshell איכותי העשוי בד מחמם בחלקו הפנימי לצד שכבות חיצוניות מונעות חדירת גשמים ורוח קרה.
מעיל הSOFTSHELL כשמו כן הוא נבנה בצורת צדפה-רכה - ועשויה שכבות שכבות על מנת לתת את המעטפת האולטימטיבית ללובשים אותו.

3 תכונות עיקריות SOFTSHELL - מעיל סופטשל:

1. הגנה מפני גשם
במהלך הליכה או עמידה סטטית חשוב מאוד לשמור על חום הגוף בימי החורף הקרים. במידה וגופך נותר ספוג מים (אשר באופן טבעי מגיעים בטמפרטורה נמוכה מזו הנמצאת בגופך), חום הגוף
מועבר אליו בתהליך הולכה ומוריד את חום הגוף שלך הלכה למעשה. תהליך זה קורה מסיבות פיזיולוגיות ובעיקר כיוון שמוליכות תרמית של מים גבוהה בהרבה מהמוליכות תרמית של האוויר.
התוצאה: קירור מהיר של הגוף על ידי הורדת טמפרטורת הגוף. לא נעים בהרבה מהמקרים ואף עלול להיות מסוכן בחלק לא מובטל שלהם.
לכן על סופטשל איכותי להכיל שכבות מבודדות בציפוי למינציה או בטכנולוגיה דומה המאפשרת מניעה של חדירת נוזלים אך בו בזמן מאפשר לגופך "לנשום" על מנת לעזור בתהליך נידוף של הזיעה הכלואה.
לא בכדי הפך מוצר זה לאחד המועדפים ביותר על נותני שירות, עובדי עבודות משרדיות כגון חברות הייטק ואף חיילים המשתמשים במעיל ממותג לשמירה על חום גוף במהלך פעילות שוטפת.

2. הגנה מפני רוח
לכולנו כבר די ברור מדוע הגנה מפני רוח חשובה לשמירה על חום הגוף שלנו, לבוש סופטשל או כל מעיל אחר כשכבה נוספת על עורנו "כולאת" את האוויר החם בין סיבי הבגד בגופנו ובכך משמרת את הטמפרטורה שלו.
לכן יש חשיבות עליונה תצליח לחסום בהצלחה לפני שזו תצליח להגיע לשכבות הנמצאות תחתיה. 
כאשר בעבר הייתה נהוגה "שיטת הבצל" בלבוש המסורתי יותר על מנת ליצור "שכבות" בידוד- אך תנאי מזג אוויר סוערים יותר דורשים מתן פתרונות הולמים יותר - כדוגמת סופטשל.

3.  ניהול ושמירה על לחות
כפי שהזכרנו קודם, לחות שמקורה בגוף האדם (זיעה) חייבת להיות מווסתת ולהיות מסוגלת להתאדות מחוץ לשכבות הבגד על מנת לא להיכלא בשכבות הראשונות ולהוריד את טמפרטורת הגוף. האוויר החם והלח הכלוא בגוף
נמשך כלפי חוץ על האוויר הקר והיבש (איזון). על מנת שזה יקרה, נדרשת שכבת בד עם יכולת לאפשר לאותה לחות לצאת החוצה - מה שמוכר לנו בשפת היום יום כ"בד נושם" את מכלול הבדים הללו אנו מקבלים מעיל ממותג איכותי בלבד.

על פי 3 תכונות אלו, אנו יכולים לקבוע חד משמעית ששימוש בג'קט סופטשל כמוצר פרסום הינה הבחירה הנכונה ביותר בעיקר כשמדובר באקלים החורפי בישראל!
חברת זאב אימפורט מייבאת סופטשלים איכותיים בלבד הנבחרים בקפידה על מנת לתת ללקוחותינו מוצר שהוא לא פחות ממצוין. בין המותגים תוכלו למצוא מעילים ממותגים מבית קולומביה COLUMBIA, קאליבר CALIBEAR, ועוד.

יבואן מעילי סופטשל | סופטשלים ממותגים | הדפסה על סופטשל | ריקמה על סופטשל במיתוג אישי  

bottom of page