top of page

מוצרי פרסום לחורף 

בעוד שרוב החברות חושבות על הקיץ כעל הזמן האופטמלי לקדם את העסק שלהם, החורף עצמו יכול להיות עונה אידיאלית והזדמנות מצוינת לפרסם את החברה שלך. ישנם מגוון מוצרי פרסום וקידום מכירות שמתאימים לחורף, החל ממטריות ממותגות ועד לסופטשלים ממותגים, ויכולים לעזור לך לשים לב לעסק שלך ולחשוף את המותג שלך גם כשמזג האוויר קר בחוץ.

אפשרות מצוינת אחת למוצרי קידום מכירות לחורף היא כובעים, שמיכות פליז וקפוצ'ונים ממותגים. קפוצ'ונים, מעילים ממותגים וסוגים אחרים של כובעים כמו כובע גרב ממותג חיוניים עבור אנשים רבים במהלך החודשים הקרים יותר, והם יכולים להיות דרך מצוינת להציג את הלוגו ושם החברה שלך. אתה יכול גם לתת מוצרי פרסום לחורף אחרים כמו צעיפים, כפפות, כוסות תרמיות למשרד ואפילו שמיכות עם לוגו החברה שלך רקום או מודפס עליהם.

אפשרות מצוינת נוספת למוצרי קידום מכירות לחורף היא ספלי קפה. כולם צריכים להתחמם עם משקה חם במהלך החורף, אז חלוקת ספלים עם לוגו החברה שלך היא דרך מצוינת להבטיח שהשם שלך ייראה כל יום. מה גם שזאת הזדמנות מצוינת עבורך להיפטר מכוסות החד פעמי במשרד ולהעביר את העובדים שלך להשתמש בכוסות רב פעמיות ידידותיות לסביבה.

מוצרי פרסום ממותגים לחורף שעושים את ההבדל

לקוחות אוהבים לקבל מוצרי קידום מכירות, והחורף הוא הזמן המושלם לנצל את האסטרטגיה השיווקית הזו! הנה כמה מוצרי קידום מכירות לחורף שבטוח יעשו את ההבדל עבור העסק שלך:

1. כובע גרב ממותג בהתאמה אישית: שמרו על העובדים שלכם חמים ומסוגננים עם כובעי גרב ממותגים! זוהי דרך מצוינת לקדם את המותג שלך ובמקביל לשמור על האוזניים של העובדים שלך יבשות וחמות. בחרו את צבע הכובע שאתם רוצים, את סוג המיתוג על גבי הכובע: רקמה על כובע או הדפסה על כובע גרב וצרו כובע גרב במיתוג אישי שאין לאף אחד אחר.

2. גרביים ממותגים: גרביים ממותגות הם אחד ממוצרי הפרסום המבוקשים ביותר בקרב חברות. הם פופולריים משום שהם שימושיים, מגניבים ונתפסים כמתנה שכולם רוצים לקבל!

גרביים ממותגות בהתאמה אישית הם דרך מצוינת לקדם את המותג ואת העסק שלך ולעשות רושם מתמשך הן בקרב העובדים והן בקרב הלקוחות והמתחרים שלך.

גרביים ממותגים מגיעים בכל הצבעים, אנחנו אורגים אותם מ-0 ועובדים עם חברת הגרביים המובילה בעולם THE SOCKS&CO, מה שמאפשר לכם לקבל את הגרביים הכי איכותיים בארץ ובנוסף לארוג ולהדפיס על גרביים כל מה שאתם רוצים, ללא הגבלת צבעים או גרפיקה. 

3. קפוצ'ון ממותג: קפוצ'ון ממותג הוא דרך מצוינת לקדם את החברה שלך בחורף. הם נוחים, מסוגננים ומחממים אותך. קפוצ'ונים הם גם פריט פופולרי, כך שתוכלו להיות בטוחים שהעובדים או הלקוחות שלכם יאהבו אותם.

כשאתם בוחרים קפוצ'ון ממותג, הקפידו לבחור אחד שעשוי מחומרים איכותיים. אתם רוצים שהוא יחזיק מעמד לאורך שנים, אז שווה להשקיע בקפוצ'ון באיכות טובה. כמו כן, הקפד לבחור סגנון המתאים לתדמית החברה שלך. קפוצ'ון ספורטיבי אולי לא מתאים לעסק רשמי יותר, למשל.

לבסוף, אל תשכח להוסיף את הלוגו או התיוג של החברה שלך לקפוצ'ון. זה מה שבאמת יבליט אותו כפריט קידום מכירות.

4. כוסות ממותגות: כשמדובר במוצרי פרסום לחורף, כוסות תרמיות הן אופציה מצוינת. לא רק שהם ישמרו על המשקאות החמים שלכם חמים ועל המשקאות הקרים שלכם קרים, אלא שהם גם מגיעים במגוון סגנונות וגדלים וניתנים להתאמה אישית עם לוגו החברה שלכם באמצעות הדפסה על כוסות או חריטת לייזר על כוסות תרמיות.
כוסות תרמיות הן כוסות מיוחדות העשויות מתכת מבודדת בדרך כלל אלומיניום או פלדת אל חלד ובנויה דופן כפולה. ההבדל בין כוס מבודדת לכוס תרמית הוא שלכוסות מבודדות יש שכבת אוויר בין הקירות הפנימיים והחיצוניים, בעוד לכוסות תרמיות עם קירות כפולים יש שכבת חומר נוספת, כמו נירוסטה או נחושת. שני סוגי הכוסות ישמרו על המשקאות שלך בטמפרטורה הנכונה במשך שעות. 
יתרון נוסף של כוסות תרמיות הוא שניתן להשתמש בהן שוב ושוב. זה אומר שהלוגו של החברה שלך יראה ללקוחות פוטנציאליים בכל פעם שהם משתמשים בו.

קטלוג מוצרי פרסום לחורף 

חורף הגשם מטפטף על העורף וקר... כדי להשאיר אתכם יבשים וחמים הכנו עבורכם במיוחד את קטלוג מוצרי הפרסום לחורף עם מגוון מוצרי פרסום ייחודים וממותגים שלא תמצאו באף מקום אחר לצד מוצרי פרסום לחורף כגון: מעילי סופטשל יוקרתיים במיתוג אישי, כירבולית ממותגת, מטריות ממותגות לחורף, מחממי ידיים ממותגים, כריות חימום ממותגות, נעלי בית עם לוגו ממותג, בקבוקים תרמיים שומרים חום, כובעי צמר ממותגים, צעיפים רקומים ועוד. 

מחפשים מוצרי פרסום לחורף? מטריות ממותגות בהדפסה מלאה אול אובר? שמיכות פליז איכותיות במיתוג אישי? הגעתם לחברה המובילה בישראל לייבוא ושיווק מוצרי פרסום ממותגים באיכות ונראות ברמה הגבוהה בישראל. בקטלוג שלפניכם תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מוצרי פרסום לחורף במיתוג אישי ואלגנטי, מאפשרויות מיתוג מגוונות וממוצרי פרסום יוקרתיים וייחודים שאין לאף אחד אחר. אנו נתאים עבורכם מוצר פרסום ממותג לחורף עם חיוך ושירות אישי ולבבי, ונהפוך את המוצר שלכם למושלם ואיכותי ובעל ערך מלא לכספכם. 

מוצרי פרסום לחורף | קטלוג מוצרי פרסום לחורף | הדפסה על מטריות | קפוצ'ונים ממותגים | סופטשלים ומעילים ממותגים | תיקים לחורף
 

bottom of page