top of page

אריזות ממותגות

אריזה ממותגת היא למעשה עיצוב האריזה של מוצר, מתוך כוונה שתיראה בצורה בולטת על ידי הלקוחות. היא משמשת לקידום ושיווק מוצר או חברה. ישנם סוגים שונים של אריזות ממותגות המשמשות למוצרים שונים, לרבות אריזות בהתאמה אישית העשויות מנייר, קרטון ומתכת.
אריזות ממותגות בעיצוב אישי מאפשרות לחברות ליצור אריזות המייצגות את הערכים והתרבות האירגונית שלהן או להעלות על הדפוס כל רעיון, השקה של מוצר חדש או חזון. אריזות ממותגות העשויות מנייר הן ידידותיות לסביבה וניתן להתאים אותן באופן אישי לכל חברה או מוצר. אריזות ממותגות בהתאמה אישית יכולות להיות גם עשויות מקרטון שהוא עמיד ואסתטי כמו חומרים אחרים כמו מתכת שיכולים לשמש למיתוג מותאם אישית.

אריזות ממותגות בעיצוב אישי

אריזה ממותגת בעיצוב אישי נותנת לצרכן תחושה שהוא חלק מהמותג ושהוא יכול להרגיש שייך ולהזהות עם המוצר שהאריזה מייצגת.
אריזה ממותגת בהדפסה אישית מתמקדת בחוויית הלקוח בכך שהיא גורמת לו להרגיש שהוא חלק מהתהליך והמשוב שלו חשוב. עיצוב האריזה צריך לעורר את המותג של החברה ולהעניק ללקוח תחושת בלעדיות.

יש צורך לחקור דרכים נוספות לגרום לצרכנים להרגיש קרובים יותר למותגים האהובים עליהם כדי שיוכלו לקנות מהם מוצרים נוספים בעתיד. אריזה ממותגת היא אחד המרכיבים החשובים בתהליך המיתוג  ויש לשקול כיצד תעוצב וכיצד היא תיראה. המטרה העיקרית של המיתוג על גבי האריזה היא להבחין בין מוצר אחד למשנהו. אריזות ממותגות בעיצוב אישי הן מרכיב חיוני עבור מותגים שרוצים לבנות את עצמם או לחזק את עצמם כדי ליצור בידול ממוצרים אחרים, מה שהופך אותם למזוהים ובלתי נשכחים.

הדפסה על אריזות

הדפסה על אריזות היא דרך מהפכנית לשיווק. זה עוזר לתקשר עם הצרכנים ולהציג תמונה מלאה יותר של המוצר. חברות יכולות לבחור בין טכניקות הדפסה שונות לפי הצורך והתקציב שלהן. ישנן טכניקות הדפסה שונות על אריזות כמו חיתוך, הטבעה, הטבעת נייר כסף, הדפסת משי על אריזות ועוד שיטות דפוס אשר ניתן להשתמש בהן כדי לספק אפקטים שונים לעיצובים שונים. ניתן להדפיס על אריזות בתהליך הדפסה דו-צדדית, המאפשרת להדפיס תמונות בצבע מלא על כל משטחי האריזה, מלפנים ומאחור ובכך להעשיר את המוצר והמסר השיווקי שאותו רוצה החברה להעביר.
 

WELCOME KIT ערכות מתנה לעובדים -וולקאם קיט 

ערכות מתנה לעובדים חדשים או בשמם וולקאם קיט - employee welcome kit חשובות מאוד לצורך קליטת עובד חדש בחברה. יש לכך כמה טעמים ואחד מהם הוא הצורך של חברה להוות משענת ונחיתה רכה עבור עובד שזה עתה הצטרף אליה. ערכת מתנה לעובדים או וולקאם קיט, מסייעת לעובד חדש להרגיש שייך לארגון אליו הוא מצטרף ויכולה לייצר עליה של 20% בפרודוקטיביות שלו.  ערכת עובד חדש היא דרך מצוינת להראות לכלל העובדים בחברה (החדשים והוותיקים) עד כמה החברה שלך חזקה. הן יכולות לספק שפע של מידע על החברה והתרבות שלה, כמו גם כלים וחומרים שימושיים לימי העבודה הראשונים של העובד החדש. יש המון סוגי ערכות וולקאם קיט ואפשר לשים כל מה שתרצו החל מחולצות ממותגות, בקבוקים ממותגים, ממתקים או מדבקות ללפטופ, עפרונות ממותגים ומה לא! אתם יכולים להכניס לתוך ערכה ממותגת לעובד כל מה שתראו לנכון שיכול להתאים עבורכם ועבור העובד החדש שלכם. את כל הטוב הזה כדאי לשים בתוך אריזה ממותגת שעליה יתנוסס בגאווה לוגו החברה שלכם או כל גרפיקה אחרת שתרצו. 

    bottom of page