מוצרי פרסום שיכניסו את העובדים שלכם לכושר!

מהם מוצרי קידום מכירות?

בזמן שמגפת הקורונה השתוללה ומיליוני עובדים ברחבי העולם עבדו לסירוגין או היו תחת סגר, מעסיקים חיפשו דרכים להראות לעובדים שלהם שאכפת להם מבריאותם. אחת הדרכים שמעסיקים מצאו כדי לעשות זאת היא על ידי אספקת מוצרי קידום מכירות לכושר ובריאות שיעזרו לשמור על בריאותם הנפשית והפיסית. מוצרי פרסום כגון מסכות פנים ממותגות, ג'ל לחיטוי ידיים ממותג ומארזי כושר ביתי היוו דרך מצוינת להראות לעובדים שלמעסיקים שלהם אכפת מבריאותם ובטיחותם. לא רק שהפריטים הללו עזרו לשמור על בריאות העובדים , אלא שהם גם שימשו תזכורת למחויבות החברה שבה הם עובדים לבריאותם ולרווחתם ותזכורת לכך שהם חלק בלתי נפרד ממנה.

מוצרי פרסום לכושר וספורט הם דרך מצוינת להכניס את העובדים שלך לכושר. הם יכולים לשמש לקידום פעילות גופנית ובחירות אורח חיים בריא. ניתן להשתמש במוצרי פרסום ממותגים גם כדי להעלות את המודעות לגבי תוכניות בריאות ואיכות חיים המוצעות על ידי החברה שלך כמו למשל ביטוחי שיניים לעובדים או קידום תזונה נכונה בקרב עובדי החברה. לא חסרים מוצרי פרסום שיסייעו להכניס את העובדים שלכם לכושר, והם לא חייבים להיות יקרים. ניתן לרכוש מוצרי זולים גם בפחות מעשרה שקלים, כמו כדור לחץ ממותג שמסייע להפיג מתחים במשרד או בבית, חטיף אנרגיה ממותג ועוד. מוצרי קידום מכירות כאלה הם יעילים ויסייעו לעזור לעובדים שלך להישאר בכושר ובריאים. הם בדרך כלל זולים ומתאימים לכל המינים כך שאתה יכול להשתמש בהם בתוכניות הבריאות והרווחה של החברה שלך. מוצרי פרסום לכושר וספורט הם גם דרך מצוינת לגרום לעובדים להצטרף לתוכנית הבריאות והרווחה שאתם יוצרים בחברה.

אילו יתרונות יש בשימוש מוצרי פרסום לכושר וספורט לעובדים?

מספר הולך וגדל של חברות מתחילות לפרסם מוצרים שיכניסו את עובדיהן לכושר. הרבה מהחברות הללו כוללות כעת עוקבי כושר בחבילות ביטוח בריאות לעובדים וחלקן אף נותנות תגמולים כספיים עבור השלמת יעדי כושר מסוימים. ישנם יתרונות רבים למעסיקים שמשקיעים בהכנסת העובדים שלהם לכושר. ראשית, עובדים בכושר גופני לוקחים פחות ימי מחלה והם גם פרודוקטיביים יותר כשהם בעבודה. בנוסף, עובדים בריאים נוטים להיות בעלי עלויות בריאות נמוכות יותר בסך הכול. הכנסת העובדים שלך לכושר היא win-win גם לך וגם להם!

כוח עבודה בריא הוא כוח עבודה פרודוקטיבי. על פי מחקר של כתב העת American Journal of Health Promotion, לעובדים שמתעמלים באופן קבוע יש סיכוי גבוה יותר לשביעות רצון בעבודה ורמות פרודוקטיביות גבוהות יותר, ופחות לקחת ימי מחלה. כמעסיק, אתה יכול לקדם תרבות של בריאות במקום העבודה שלך על ידי פרסום מוצרים שיכניסו את העובדים שלך לכושר.

בארצות הברית, כמעט אחד מכל ארבעה מבוגרים סובל מהשמנת יתר ויותר משניים מכל שלושה סובלים מעודף משקל, על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן. העלויות של בעיות בריאות הקשורות להשמנה מוערכות ב-147 מיליארד דולר בשנה. ובעוד כמה מעסיקים החלו להציע תוכניות כדי לעזור לעובדים לרדת במשקל, רבים עדיין נאבקים כיצד להכניס את העובדים שלהם לכושר.

כשזה מגיע למוצרי פרסום שיכניסו את העובדים שלכם לכושר, מוצרי קידום מכירות ממותגים הם דרך מצוינת לבחור בה.
 
הנה כמה יתרונות של שימוש במוצרי קידום מכירות לכושר וספורט לעובדים:

1. מוצרי קידום מכירות המיועדים לכושרם ובריאותם של העובדים, יכולים לעזור להגביר את הכושר הגופני של העובדים ובריאותם. כפועל יוצא מכך, כאשר העובדים מרגישים טוב בחברה בה הם עובדים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו פרודוקטיביים יותר ומאושרים. מוצרי פרסום לספורט וכושר יכולים לסייע ביצירת תחושה חיובית זו על ידי הזכרת לעובדים את מטרות החברה וערכיה.

2. מוצרי פרסום יכולים לעזור להניע עובדים להישאר בריאים ובכושר. אם העובדים רואים שהחברה שלהם משקיעה בבריאות שלהם, סביר יותר שהם יבחרו בעצמם בחירות בריאות. זה יכול להוביל לשיפור התפוקה ולירידה בהיעדרויות וכמובן ליצירת סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית יותר.

3. מוצרי קידום מכירות יכולים להראות לעובדים שלחברה שלהם אכפת מהם כיחידים והיא אינה רואה בהם "מספר" או בורג לא חשוב בחברה, נהפוך הוא. הדגשת רווחת העובד ובריאותו משמעותה בעיני העובד כי לחברה בה הוא עובד חשובה תחושתו הפיסית והנפשית לא פחות מאשר התפוקה שלו כאורגן בחברה.


 
כיצד נבחר את מוצר הפרסום לכושר ולספורט המתאים ביותר עבור העובדים שלנו?

בבואנו לבחור את מוצר הפרסום המתאים ביותר עבור העובדים שלנו, יש כמה דברים שצריך לזכור. ראשית, יש להגדיר מה היעדים שלנו עבור המוצר. האם אנחנו מחפשים לקדם בחירות אורח חיים בריא, או פשוט להכניס את העובדים שלך לכושר? ברגע שכל המטרות מוגדרות וידועות מראש, בחירת המוצר הנכון תהיה הרבה יותר קלה. למשל, אם בחרנו לקדם שבוע אורח חיים בריא בקרב עובדי ועובדות החברה, הכולל הרצאה של תזונאית מאוד מוכרת האם זה הזמן לחלק להם מגבות ממותגות עם לוגו החברה? ננסה להתמקד במוצרי פרסום שיקדמו את אותה אג'נדה כמו למשל נחלק להם מחברת ממותגת עם טבלאות מזונות עם ערכים תזונתיים בריאים ודפים אותם הם יוכלו למלא.

ישנם מגוון מוצרים שונים בשוק שיכולים לסייע בקידום אורח חיים בריא. כמה אפשרויות פופולריות כוללות חדרי כושר לעובדים, בקבוקי מים ממותגים, מגבות ממותגות לאימון וחטיפים בריאים. אם אינך בטוח איזה מוצר מתאים לעובדים שלך, נסה להתייעץ עם כמה מהם או זהה טרנדים מובילים בשוק. לא משנה באיזה מוצרי כושר ובריאות תבחרו, רק וודאו שזה משהו שהעובדים שלך ישתמשו בו בפועל. אין טעם לחלק מוצרים שיימצאו את מקומם איפשהו במגירה.
 

עובדים בריאים = עובדים פרודוקטיביים

עובדים בריאים הם נכס יקר וחשוב בכל חברה. ראשית, עובדים שנמצאים בכושר נוטים להיות פרודוקטיביים יותר. יש להם יותר אנרגיה והם יכולים להתמודד טוב יותר עם אתגרים פיזיים ונפשיים לאורך כל יום העבודה. בנוסף, עובדים שנמצאים בכושר נוטים לקחת פחות ימי מחלה, וזה טוב גם להם וגם לחברה. זה לא רק חוסך לחברה כסף על עלויות הבריאות, אלא גם מונע אובדן תפוקה עקב היעדרות. עובדים בריאים יותר הם בדרך כלל חברותיים יותר ונמצאים במצב רוח טוב יותר כיוון שישנו קשר ישיר בין שמירה על אורח חיים בריא על מצב הרוח וההתנהגות שלנו. במקרים כאלה, עובדים בריאים יותר משרים אווירה נעימה בחברה ומייצרים סביבת עבודה שכיף להיות בה.

יתרון נוסף של עובדים בכושר הוא שהם נוטים להיות יותר מעורבים בעבודה שלהם. הדבר נובע ככל הנראה מהעלייה ברמות האנרגיה ותחושת הרווחה הכוללת שמגיעה עם כושר גופני. עובדים שעוסקים בעבודתם נוטים יותר להישאר בחברה זמן רב יותר ופחות לחוות שחיקה בעבודה.

מוצרי קידום מכירות להרפיה והפגת מתחים

כשמדובר בהרפיה והפגת מתחים, ישנם כמה מוצרי קידום מכירות מרכזיים שיכולים לעזור לעובדים שלך להירגע אחרי יום ארוך. הדפסה על חולצות במיתוג אישי עם אמירות או תמונות מרגיעות הן דרך מצוינת לקדם רגיעה, בעוד שכדורי לחץ או צעצועים שולחנים אחרים כמו קליעה למטרה או קליעה לסל מיניאטורי, יכולים לעזור לעובדים לשחרר מתח ולנקות את דעתם. בקבוקי מים לקידום מכירות או ספלי קפה עם תמונות שלווה או ציטוטים מעוררי השראה הם מוצרי פרסום מושלמים שיעזרו לעובדים להירגע ולהישאר נינוחים לאורך כל היום.
 
הנה כמה מוצרי פרסום להפגת מתחים והרפייה:
 
1. כדור לחץ ממותג - כדורי לחץ ממותגים הם דרך מצוינת להפגת מתחים בקרב העובדים שלכם. הם עשויים חומר מוקצף או גומי רך ובעזרת לחיצה הם יוצרים מגע בשרירי היד וכף היד ומפיגים מתחים משאר חלקי הגוף. למרות שהם נקראים כדורי לחץ ישנם המון סוגים וצורות של כדורי לחץ וניתן למתג אותם באמצעות הדפסת לוגו חברה על גבי הכדור או לייצר כדור לחץ ממותג בצורה שרוצים כמו חיה מצחיקה, דמות משעשעת ועוד.

כדור לחץ עם לוגו החברה שלכם הוא מתנה לעובדים למשרד שתעזור להם לשחרר לחץ ועצבים

2. כדור לד להפגת מתח POWER BALL - כדור כוח פאואר בול הוא דרך נפלאה להפגת מתח. בעזרת משחק אגודלים עם הכדור אתם צוברים תאוצה ומסובבים את הכדור עם פרק היד שלכם. זה מאפשר לפרק היד להסתובב מהר ולהפיג מתחים שמתנקזים לאזור זה. כמובן כדי לתת לכדור מראה מושלם, תוכלו להוסיף את לוגו החברה שלכם כך שבכל פעם שמישהו מהעובדים או הלקוחות שלכם ישחק אתו הוא ייזכר בכם.

3. גומיות לאימון כושר - גומיות לאימון כושר בבית או במשרד הם דרך להפגת מתחים וכמובן לחיזוק שרירי האגן, רגליים ועוד. ישנם מגוון תרגילים שתוכלו לעשות בעזרתם ולהביא את הגוף למצב של הרפיה והפגת מתחים. גומיות אימון ממותגות עם לוגו החברה הם מתנה מצוינת אם אתם עורכים שבוע כושר בחברה או אם חנכתם תכנית חדשה.

4. אוזניות ממותגות - אוזניות ממותגות הן דרך מצוינת להפגת מתחים ולחץ בקרב העובדים. אם העובדים שלכם עובדים שעות רבות במשרד, "על הרגליים" כל היום או סתם מרגישים מרוקנים אנרגטית, תנו להם אוזניות שאותם אפשר לחבר אותם לטלפון הנייד או למחשב במשרד ולהאזין למוסיקה מרגיעה. מוסיקה היא תמיד דרך נהדרת להפיג מתחים ואנרגיות שליליות.

בין אם אתם עובדים מהבית או באמצע פרויקט חשוב אוזניות ממותגות הן דרך מצוינת להתרכז בדיוק ברגע שאתם זקוקים לו

5. משחק ג'נגה ממותג - אחד המשחקים שיוציאו מכם את כל העצבים והמתחים הוא ג'נגה. נסו לבנות מגדל מקוביות עץ מבלי להפיל אותו. אנחנו מבטיחים לכם הנאה מרובה ובעיקר הפוגה. אפשר למתג את קופסת המשחק ואת הקוביות עם לוגו החברה. כך תוכלו לבלות רגעים משפחתיים או אפילו לשחק בקבוצות בעבודה בזמן ההפסקה או אחרי שעבדתם קשה ואימצתם את השכל במשך שעות.

משחק ג'נגה הוא דרך מעולה להפיג מתח או עצבים אחרי עבודת צוות מפרכת או דרך משעשעת לחבר בין העובדים במשרד.

6. מכשיר עיסוי לכפות הרגליים - מכשיר לעיסוי כף הרגל הוא אחד ממוצרי קידום מכירות לבריאות הפופולריים ביותר בשוק. זוהי דרך מצוינת להפיג מתחים ולחץ, והיא יכולה גם לשפר את זרימת הדם. ישנם סוגים רבים ושונים של מכשירי עיסוי לכף הרגל, לכן חשוב למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך. אם אתם מחפשים מכשיר לעיסוי כף הרגל שיספק עיסוי רקמות עמוק, אז כדאי לשקול דגם חשמלי. מעסים אלו משתמשים במנועים רבי עוצמה כדי לספק עיסוי יסודי. אם אתם מחפשים עיסוי עדין יותר, אז כדאי לשקול דגם ידני. מכשירי עיסוי ידניים לרוב זולים יותר מדגמים חשמליים, והם יכולים להיות יעילים באותה מידה ובנוסף הם יכולים להתאים כמתנה לעובדים למשרד או לחג.

מוצרי קידום מכירות לבריאות ורווחה

כשזה מגיע לבריאות ורווחה, מוצרי קידום מכירות יכולים להיות דרך מצוינת לתרום לרווחת העובדים שלך. על ידי מתן פריטים כמו בקבוקי מים ממותגים, חטיפים בריאים, מזרני יוגה ממותגים או אוזניות ממותגות אתה לא רק מקדם בריאות טובה אלא גם מראה לעובדים שלך שאכפת לך מהרווחה שלהם. עובדים בריאים הם עובדים פרודוקטיביים, אז זה בדיוק הזמן והאינטרס שלך לקדם אורח חיים בריא בקרב הצוות שלך. בנוסף לבריאות הפיזית, חשוב לקחת בחשבון את הבריאות הנפשית כשמדובר ברווחת העובדים. מוצרי פרסום כמו כדורי מתח וערכות כושר אישיות יכולים לעזור להפחית מתח ולשפר את המיקוד. על ידי השקעה במוצרי קידום מכירות לבריאות ורווחה, אתה משקיע השקעה חכמה בנכס היקר ביותר של החברה שלך - האנשים שלה.

הנה כמה מוצרי פרסום לבריאות ורווחה:
 
1. בקבוק מים ממותג - בקבוק מים ממותג הוא בדיוק הזמן המושלם לקדם כושר ובריאות במקום העבודה שלך! חלוקת בקבוקי מים ממותגים לקידום מכירות עם לוגו החברה שלך עליהם זוהי דרך פשוטה ויעילה לעודד עובדים להרבות בשתיית מים אשר חיונית לשמירה על בריאות טובה. בנוסף, זו דרך מצוינת להבליט את שם המותג שלך על גבי בקבוק מים ממותג רב פעמי.

יש מגוון בקבוקים ממותגים לשתייה שאפשר למתג ולחלק לעובדים. אחד מהם הוא בקבוק תרמי מעוצב של Cali. בקבוק מים זה עשוי מנירוסטה איכותית ועמידה ללא BPA וכולל עיצוב מיוחד ועמיד בפני דליפות. מכיוון שהוא עשוי פלדת אל חלד הוא קל לניקוי, מה שמקל על הניקיון היום יומי שלו.

2. מזרן יוגה ממותג - מזרן יוגה עם לוגו החברה הוא מוצר קידום מכירות נהדר עבור העסק שלך. זהו פריט ייחודי ופרקטי שישמש את העובדים או הלקוחות שלכם על בסיס יומיומי. בכל יום המודעות לאורח חיים בריא ושמירה על כושר גופני עולה. במקומות עבודה רבים ישנן תוכניות לעידוד העלאת הכושר הגופני ושמירה על תזונה נכונה. מזרן יוגה ממותג יעזור לקדם את המותג שלך ולהגביר את המודעות לשמירה על כושר בחברה שלך. מזרן יוגה ממותג כמתנה לעובדים היא גם דרך מצוינת להראות ללקוחות שלך שאכפת לך מהבריאות והרווחה שלהם.

3. שעון כושר ממותג - כשזה מגיע לכושר, אנשים תמיד מחפשים את המוצרים העדכניים והטובים ביותר שיעזרו להם להגיע ליעדים שלהם. שעון מד צעדים ממותג הוא דרך מצוינת להבליט את שם המותג שלך החוצה ולהראות ללקוחות שלך שאכפת לך מהבריאות והרווחה שלהם. מוצר קידום מכירות כושר שצובר פופולריות לאחרונה הוא שעון הכושר הספורט.

שעונים אלה הם לא רק מסוגננים וטרנדיים, אלא הם גם מציעים מגוון תכונות שיכולות לעזור לאנשים להישאר במסלול עם יעדי הכושר שלהם. לרוב שעוני הכושר הספורטיביים יש מדי דופק מובנים, כך שהמשתמשים יכולים לראות כמה הם מתאמנים ולוודא שהם נשארים באזור הדופק שלהם. בדרך כלל יש להם מד צעדים למעקב אחר צעדים שנלקחו ושריפת קלוריות, כמו גם תכונות אחרות כמו מעקב GPS וניטור שינה.
 

מוצרי קידום מכירות לפרודוקטיביות

לתת לעובדים שלך מוצרי קידום מכירות שיעזרו להם להיות פרודוקטיביים יותר היא דרך מצוינת להראות שאכפת לך מהרווחה שלהם. יש הרבה אפשרויות לבחירה, כך שתוכל למצוא את ההתאמה המושלמת למקום העבודה שלך. אפשרות אחת היא לתת לכל עובד שעון כושר ממותג. זה יעזור להם לעקוב אחר הפעילות הגופנית שלהם, הדופק והלחץ שלהם, ולראות כיצד הם יכולים לשפר את בריאותם. אפשרות נוספת עוברת דרך הקיבה שלהם וניתן תמיד לחלק להם חטיפים בריאים, כמו פירות או אגוזים, שיעניקו לעובדים את האנרגיה הדרושה להם כדי להפעיל את יום העבודה שלהם. להעשיר את המטבחון בפירות וירקות, קערות ממותגות להכנת סלטי בריאות, קשים ממותגים ממתכת לשתיית שייקים בריאים ועוד. אתה יכול גם לעודד פרודוקטיביות על ידי חלוקת תגמולים על עמידה ביעדים בתוכנית רווחה שקבעת בחברה. לדוגמה, אתה יכול לתת גיפטקארד במתנה לעובד שסיים הכי הרבה שלבים בשבוע או בחודש בתכנית.

הנה כמה מוצרי פרסום לפרודוקטיביות:

1. קשים ממותגים ממתכת - כולנו יודעים כמה חשוב לשמור על לחות, במיוחד כשאנחנו מתאמנים. אבל לסחוב איתנו בקבוק מים לכל מקום שאנחנו הולכים יכול לפעמים להיות כאב ראש. שם נכנסים קשים ממותגים מנירוסטה! הקשיות הקטנות והשימושיות הללו נכנסות בקלות לכל תיק או אפילו לכיס שלך, והן מושלמות ללגימה מהמים שלך או משייק פירות מרווה בזמן שאתה בדרכים.

לא רק שקשיות נירוסטה ממותגות הן נוחות במיוחד, הן גם הרבה יותר טובות לסביבה מקשיות פלסטיק חד פעמיות. כולנו יודעים כמה פלסטיק רע לכדור הארץ, אז על ידי שימוש בקשית לשימוש חוזר כמו זה, אתה יכול לעזור לתרום את חלקך כדי להפחית את הזיהום. בנוסף, הם נראים הרבה יותר מגניבים מקשיות פלסטיק ישנות רגילות!


 

2. כוסות שתייה רב פעמיות ממותגות - ישנן סיבות רבות לבחור במוצרי קידום מכירות כושר שהם ידידותיים לסביבה. ראשית, מוצרים אלה עוזרים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולקדם את נושא איכות הסביבה במקום העבודה שלך. בנוסף, כוסות ממותגות ידידותיות לסביבה עוזרות לעתים קרובות להפחית את כמות הפסולת המיוצרת. לבסוף, בחירה במוצרי קידום מכירות כושר ידידותיים לסביבה כמו כוסות ממותגות רב פעמיות יכולה לעתים קרובות להיות אפשרות משתלמת יותר לאורך זמן מאשר רכישת כוסות חד פעמיות.

כשזה מגיע להקטנת טביעת הרגל הפחמנית שלך, כמה דברים יעילים כמו שימוש בבקבוקי מים וספלי קפה לשימוש חוזר. בקבוקי מים לשימוש חוזר מאפשרים לכם להימנע מרכישת בקבוקי מים חד פעמיים מפלסטיק, שעלולים לסתום את המזבלות ולפגוע בסביבה. ספלי קפה יכולים גם לעזור לך להפחית את ההסתמכות שלך על כוסות נייר, שגם הן מגיעות למזבלות.

כוס רב פעמית עם לוגו היא מוצר פרסום נהדר שאפשר לקחת לכל מקום - הוא מצוין לספורט ומפחית את השימוש במוצרים חד פעמיים

3. חטיפי אנרגיה ממותגים - חברות רבות משקיעות באוכל שנכנס לפה של העובדים שלהם. מסדנאות שף לעובדים ועד ערבי פיצה ו Happy hour מפנקים, אין ספק שחברות ומי שעומד בראשן חושבות על טובת העובדים שלהם ורוצות שהם ירגישו כמה שיותר טוב וקשורים למקום העבודה שלהם. יחד עם זאת בשנים האחרונות חברות רבות עברו לניהול אורח חיים בריא יותר והוסיפו לצד מזונות "לא בריאים" כמו חטיפים, פיצות ושוקולדים, גם מזונות בריאים כמו שקדים, תמרים ואגוזים, דגני בוקר מזינים ועוד זאת מתוך דאגה כנה לרווחתם ובריאותם של העובדים. חטיפי אנרגיה ממותגים היא דרך לגרום לעובדים שלכם לצרוך פחות שומן ופחמימות ולאזן את התפריט היומי שלהם, בפרט אם הם משלבים כושר ביום יום שלהם. תוכלו לרכוש מגוון חטיפי אנרגיה בריאים ומזינים שאותם תוכלו למתג באמצעות מדבקה או דפוס של הלוגו שלכם. כך תחשפו את המותג שלכם בפני כמה שיותר אנשים וכמו כן תגרמו לעובדים שלכם להרגיש עד כמה הם חשובים בעבורכם.

מזונות בריאים כמו שקדים ואגוזים וחטיפי אנרגיה ממותגים, הם דרך מצוינת לשמור על רווחת ובריאות העובדים שלכם

לסיכום,

בכל הנוגע למוצרי פרסום שיכניסו את העובדים שלך לכושר, ישנם כמה יתרונות מרכזיים למוצרי קידום מכירות. ראשית, הם יכולים להיות דרך מצוינת להגיע לקהל גדול יותר עם המסר שלך. שנית, הם יכולים לעזור ליצור תחושת אחדות ורוח צוות בתוך החברה שלך. לבסוף, הם יכולים להיות דרך מהנה ואינטראקטיבית לגרום לעובדים לעסוק בבחירות אורח חיים בריא. תזכרו שעובד בריא פירושו עובד שמח יותר, שלא נעדר באופן תכוף מהעבודה וכמובן פרודוקטיבי יותר. יש המון מוצרי פרסום לכושר ספורט ורווחה שיכולים לסייע לעובדים שלכם. החל מכדור לחץ ממותג, ערכת כושר ביתית, אוזניות ממותגות ועד מגבות ממותגות וחדרי כושר מאובזרים לעובדים, בשימוש יעיל, מוצרי קידום מכירות יכולים להיות כלי רב עוצמה להכנסת העובדים שלך לכושר. על ידי ניצול ההטבות המפורטות למעלה, תוכל ליצור מקום עבודה בריא ופרודוקטיבי יותר עבור העובדים שלך.

    7