top of page

גלקסי 6 פלוס? ככל הנראה בקרוב אצלנו


על פי השמועות בכלי תקשורת ובלוגים שונים ברחבי הרשת, מתכננת סמסונג לצאת עם דגם גדול יותר של הגלקסי 6 החדש שלה שצלח את השוק יותר משציפתה. על פי השמועות, יקרא המכשיר, גלקסי 6 פלוס, סיומת דומה לזו של מקבילו בחברת אפל.

גלקסי 6 אדג'.png

גלקסי 6 אדג'. בקרוב יקבל אח גדול. צילום תמונה: THE VERGE

אחרי ה"פרויקט זירו" שהתחיל כשמועה ברשת ולימים הפך לגלקסי S6, גם הפעם נפוצה השמועה על "פרויקט זירו 2" – כשהכוונה היא ככל הנראה על יציאת גלקסי S6 בדגם מוגדל שעשוי להיקרא "גלקסי 6 פלוס".

אפילו מספר המודל של הטלפון המדובר כבר הודלף לרשת והוא יהיה ככל הנראהSM-G928 . המכשיר יהווה דגם מוגדל לגרסת ה-EDGE של סמסונג, ככל הנראה יכלול מסך בגודל 5.5" אינצ' ויהיה מעוגל משני צדדיו, ממש כמו אחיו הקטן. בנוסף יגיע כמו קודמיו עם מסך SUPER AMOLED להשלמת חווית השימוש. על פי אותם דיווחים יגיע הגלקסי 6 פלוס עם מעבד hexa-core Snapdragon 808 (מחולק ל-6 ליבות, בדומה למעבד המוצלח של HP בדגמי ה-Pavilion), זיכרון אחסון פנימי של GB32, 16 מגה פיקסל מצלמה אחורית ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל.

ואם קיבלתם את הרושם שהגלקסי 6 פלוס עשוי להחליף את סדרת ה-NOTE המוצלחת של סמסונג אתם בהחלט טועים. המכשיר המדובר לא יכלול את פונקציות העט (S-PEN) המוכרות מסדרת ה-NOTE. יתרה מכך גם שמועות על GALAXY NOTE 5 כבר יצאו לדרך, בפרויקט המכונה PROJECT ZEN.

מבולבלים? גם אנחנו. אם נשים לשנייה את גלקסי 6 בצד, דגם הפלוס המוגדל של סמסונג יהווה ככל הנראה מתחרה ישיר לדגם הפלוס של המתחרה אפל. אנו לא צופים לו חידושים גדולים, אם כי עצם הגדלת המכשיר הינה הכתבת אופנה בשוק הסמארטפונים ההולך וגדל.


פוסטים אחרונים 

פוסטים קודמים

חיפוש על ידי תיוג

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page